Geen verbinding van mijn Eee Pad naar modem experiabox 7519

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cees19
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-01-2022
Ik heb mijn Eee Pad verbonden met de KPN experiabox 7519 met de juiste SSID en WPA/WPA2 key (wachtwoorden, maar krijgt geen verbinding.
Als ik mijn laptop aan hebt, krijgt de Eee Pad na een tijdje wel verbinding.
Ra, ra hoe kan dat??/
zal iemand mij kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Het lijkt er op dat je Eee pad misschien niet comptabele is met jou router (lijkt het)

Wat wel raar is dat als je laptop aan hebt dat het dan wel lukt.
Maakt toevallig jou Eeepad verbinding met je Laptop en dan via bridge (of nat) instellingen zo verbinding met de Router/modem ??

Kijk ook eens wat voor WiFi in jou Eee pad zit?
Ik bedoel hier mee het volgende

801.11 A/N/G

Sommige routers kunnen niet overweg met N of anders om. Zodra je weet wat je Eee pad heeft, kun je kijken of je router dat wel ondersteuned.

(dit is maar een idee, geen oplossing (A)

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

• Watershed
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb dit probleem een keer gehad bij een klant van ons. Heb de eee pad terug gezet naar fabrieksinstellingen en bij installatie direct verbinding gemaakt. Sindsdien geen problemen meer gehad.

• Cafe Del Mar
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-07 14:07
- Doe eens een firmware update van de EEE draadloze kaart?
- WPA en WPA2 is totaal niet hetzelfde. Als uw draadloos netwerk WPA2 beveiligd is en je EEE kan enkel WPA aan, zal je geen verbinding kunnen maken
- Probeer eens met een live-disk op USB (ik gok dat je EEE geen CDDVD heeft :)) om te zien of het software dan wel hardware is?

Waarom het wel gaat als uw laptop verbonden is, is me een raadsel :). Misschien zoals Soundstorm2010 zegt: een bridge met je laptop?