Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Adobe Acrobat X Grijs document

Pagina: 1
Acties:

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 14:50
Ik ben momenteel bezig met een ticket van een gebruiker. In deze ticket wordt aangegeven dat wanneer de gebruiker een PDF document opent in Adobe Acrobat X, dat deze grijs blijft. De tekst is er wel en kan vervolgens gewoon geprint worden.

Het probleem zit dus duidelijk bij het lezen van het document in het programma zelf. (Hieronder een voorbeeld, klikbaar!)
Adobe X

Adobe X draait momenteel op W2k8 R2, en de gebruiker maakt verbinding met RDP.

Ik heb al op de forums van Adobe rondgekeken en vervolgens verder gezocht op Google, maar ik krijg helaas voor groten deel resultaten te zien over PDF files in Internet Explorer en sterk verouderde Adobe versies.

Ik heb ook al de opties bekeken van Adobe X. Een van de resultaten gaf aan dat het wellicht hier aan kon liggen. Maar dit bleek niet het geval.

Een tweede resultaat gaf aan om de optie "Display PDF in Browser" uit te schakelen, al zie ik hierbij het nut niet van in. Dit resultaat geeft aan dat het een Internet Explorer add-in is dat dwars ligt.

Een ander resultaat gaf aan om het profiel opnieuw op te bouwen, maar dit lijkt mij meer een last-resort oplossing.

Ik heb al soortgelijke vragen op het forum van Adobe gesteld, maar kreeg helaas geen replies daarop.

Verwijderd

is het maar 1 gebruiker?
dan moet je gewoon even een nieuw profiel geven.

Als het bij meerdere gebruikers is, Acrobat volledig verwijderen, reboot, nieuwste versie installeren, reboot.

Zo heb ik toen het probleem ook opgelost.

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Er zit ook een hersteloptie in de uninstaller.

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

CSA => OFF.

Shot in the dark, maar toch: andere videodrivers?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 14:50
Ik heb het antwoord met toeval gevonden, en wat voor een :X Het blijkt dat de gebruiker bijna exclusief PDF documenten bekijkt die zijn gescanned.

Laat het nou toevallig zo zijn dat een gescanned document wordt gezien als een hele grote afbeelding.

In Adobe bleek er dus een optie te zijn waarbij het tonen van grote afbeeldingen is uitgeschakeld. Dus om grote afbeeldingen te weergeven, moet je deze optie aanzetten. En zo werkte ineens alle documenten weer!

(Ook wel komisch om te zien dat de gebruiker een document moest en zou vinden dat niet werkte :+ maar dat is terzijde)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

:D

Thanks@update, zo leer je nog eens wat..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1