Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 7 Professional LEGALE ISO

Pagina: 1
Acties:
  • 526 views

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:37
Ik wil graag een clean install uitvoeren op mijn laptop, enkel heeft deze geen DVD station. Nu heb ik hier wel een USB stickje (4GB) liggen welke als bootstation kan dienen, maar nu weet ik niet waar ik een goede ISO vandaan kan halen, via torrents krijg ik allemaal cracks meegeleverd welke ik natuurlijk helemaal niet nodig heb..

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De makkelijkste manier is om In een andere computer met DVD iso van de Windows DVD af te halen en dan op USB-stick zetten :)

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 19-09-2011 13:34 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:51
Er is van microsoft een USB tool om dit te realiseren, met een google actie moet dit te vinden zijn. Die zorgt ervoor dat de USB stick bootable wordt en windows setup boot. Geen iso voor nodig.

[ Voor 31% gewijzigd door Cardinal op 19-09-2011 13:35 ]

• outlandos
anandus schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:33:
De makkelijkste manier is om In een andere computer met DVD iso van de Windows DVD af te halen en dan op USB-stick zetten :)
Oke maar ik heb de Win7 DVD nu in mijn desktop zitten, maar hoe kom ik dan aan een ISO ervan?
Cardinal schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:34:
Er is van microsoft een USB tool om dit te realiseren, met een google actie moet dit te vinden zijn.
Die tool gaat ervan uit dat je al een ISO bestand op je hardeschijf hebt staan...

[ Voor 31% gewijzigd door outlandos op 19-09-2011 13:35 ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Outlandos schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:35:
[...]

Oke maar ik heb de Win7 DVD nu in mijn desktop zitten, maar hoe kom ik dan aan een ISO ervan?
Google ;)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:27
Outlandos schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:35:
[...]

[...]

Die tool gaat ervan uit dat je al een ISO bestand op je hardeschijf hebt staan...
Het stelt niet veel meer voor dan heel de meuk 1-op-1 over te zetten naar een USB-stick en die stick bootable te maken. ISO is helemaal niet nodig.

Maar ja handleidingen genoeg op het net, had je ook zelf kunnen vinden:

http://lmgtfy.com/?q=windows+7+install+from+usb+stick

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Verwijderd

Je kan ook gewoon een iso downloaden van piratebay, zolang je maar een legale serienummer gebruikt en geen crack ben je helemaal legaal bezig. Zo doe ik het altijd, scheelt een hoop moeilijk gedoe.

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54

mendel129

Radioactivator

Bringer of heat, food and silence!

• outlandos
Thanks, gelukt! :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dus..

je hebt de installatiebestanden (lees de DVD uit op je PC) en je kan er mee doen wat je wil?
is het niet een beetje onzinnig om dan op deze manier een topic te openen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.