Ik heb Ziggo Modem EVM3200 staan, en vanwege de beperkte ontvangst in huis heb ik er een WL-330 Sitecom Wireless Range Extender 300N bijgezet. Deze pakt het draadloze signaal op en zendt dat door, en is dus niet bedraad verbonden. De Range Extender is goed aangesloten en geeft als status 'Connected' (mode: Universal Repeater). Ik kan verbinden met de Range Extender, maar zodra ik dat doe hebben de andere clients, die direct op de EVM3200 inloggen, geen connectie meer (geldt ook voor een bekabelde verbinding).
Andersom geldt ook: zodra ik met enkele clients ben ingelogd op de EVM3200, heeft de Range Extender geen internetverbinding meer. Het lijkt een gevalletje waarbij slechts een van de 2 werkt.
Kan ik misschien wat routerinstellingen wijzigen om de boel aan de praat te krijgen? Moet ik de Range Extender een vast ip geven?
Andersom geldt ook: zodra ik met enkele clients ben ingelogd op de EVM3200, heeft de Range Extender geen internetverbinding meer. Het lijkt een gevalletje waarbij slechts een van de 2 werkt.
Kan ik misschien wat routerinstellingen wijzigen om de boel aan de praat te krijgen? Moet ik de Range Extender een vast ip geven?
[ Voor 6% gewijzigd door RickvanHaas op 19-09-2011 13:40 ]