Voor school maak ik, op dit moment, gebruik van een Sony Vaio VGN-CR41S/W. Het apparaat is inmiddels zo'n 4 jaar oud, maar kan zich nog steeds meten met laptops die vandaag de dag beschikbaar zijn. Echter, de accu heeft zijn beste tijd gehad. Zo valt de laptop, wanneer er hard wordt gewerkt op accustroom, in de meeste gevallen compleet uit en is de - volledig opgeladen - accu binnen een klein half uur leeg.
Om de bovenstaande reden ben ik dan ook hard op zoek naar een nieuwe accu, want werken op netstroom kan niet altijd op school. Maar ik heb al snel gemerkt dat een nieuwe (Sony) accu voor dit type laptop van Sony al snel zo'n € 165,- kost en dat is mij teveel.
Vandaar dat ik jullie wil vragen of er misschien goedkopere varianten bestaan op de officiële Sony accu's.
Om de bovenstaande reden ben ik dan ook hard op zoek naar een nieuwe accu, want werken op netstroom kan niet altijd op school. Maar ik heb al snel gemerkt dat een nieuwe (Sony) accu voor dit type laptop van Sony al snel zo'n € 165,- kost en dat is mij teveel.
Vandaar dat ik jullie wil vragen of er misschien goedkopere varianten bestaan op de officiële Sony accu's.