• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 10:48
Welke tv is tegenwoordig ideaal voor gaming? Ik weet dat plasma nog altijd beste is qua input lag, maar misschien is LCD ondertussen toch al stuk vooruit gegaan. Budget rond +- 400 euro (maximaal 500). Las dat de LG LK450 best ok zou zijn, maar vind hier nergens bevestiging voor.

Iemand?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:43
Heb je wel eens naar een plasma gekeken? Voor je budget heb je een pana s30 en dan heb je 0 inputlag.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:07

mr.paaJ

generatie cmd+z

Hdtvtest.co.uk is een van de weinige sites die inputlag test. Misschien kun je daar wat leuke modellen vinden.
Over het algemeen zijn de simpelere modellen sneller door gebrek aan 100hz verwerking en geavanceerde beeldtruucjes. Ik kan me voorstellen dat je ook naar de sony bx420 of samsung d550 kunt kijken. Of inderdaad een plasma, die zijn vaak nog net wat sneller.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:12

FeaR

In GoT we trust

418O2 schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:47:
Heb je wel eens naar een plasma gekeken? Voor je budget heb je een pana s30 en dan heb je 0 inputlag.
Er zijn meer dan genoeg plasma TV's welke ook last hebben van inputlag. Een plasma-paneel heeft inderdaad geen inputlag, maar door alle software die op TV's draaien hebben ook Plasma TV's tegenwoordig een Game-mode.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 10:48
Iemand idee of/waar de Samsung 37C530 of 40C530 nog te krijgen is?