Ik heb zoals zoveel andere last van BSOD's met het gebruik van mijn SSD.
Na een update van de bios op mijn mobo zijn de problemen grotendeels verholpen en heb ik maar heel soms last van een vastloper.
Toch wil ik mijn firmware updaten van mijn SSD, maar om een één of andere reden lukt dat niet.
Ik heb het geprobeerd met toolbox 2,35 (waar veel naar verwezen wordt op het forum).
Ik heb het geprobeerd via een linux bootable usb (zoals je op het forum kan vinden). En al die stappen goed doorlopen.
Ik heb zelfs een dualboot uitgeprobeerd. Windows op een andere schijf geinstalleerd en dan mbv de toolbox de firmware updaten.
Allen geen resultaat. De firmware 2.06 geeft nogal wat problemen en wil hem daarom graag updaten
In linux krijg ik de volgende foutmelding:
SSD firmware update failed
Status = 9
Iemand enig idee wat met die status wordt bedoelt. Of hoe het wel gaat lukken.
bvd
EDIT: mijn systeem specs
intel core i5 2500K
MSI P67A-GD65 (B3)
ASUS AMD HD6950
2x 4 gig Corsair DDR3 geheugen
Coolermaster Gold voeding 700 watt
OCZ agility 3 120 gig
samsung HD 103SJ (hardeschijf 1 tb)
samsung HD 204ui (hardeschijf 2 tb)
Na een update van de bios op mijn mobo zijn de problemen grotendeels verholpen en heb ik maar heel soms last van een vastloper.
Toch wil ik mijn firmware updaten van mijn SSD, maar om een één of andere reden lukt dat niet.
Ik heb het geprobeerd met toolbox 2,35 (waar veel naar verwezen wordt op het forum).
Ik heb het geprobeerd via een linux bootable usb (zoals je op het forum kan vinden). En al die stappen goed doorlopen.
Ik heb zelfs een dualboot uitgeprobeerd. Windows op een andere schijf geinstalleerd en dan mbv de toolbox de firmware updaten.
Allen geen resultaat. De firmware 2.06 geeft nogal wat problemen en wil hem daarom graag updaten
In linux krijg ik de volgende foutmelding:
SSD firmware update failed
Status = 9
Iemand enig idee wat met die status wordt bedoelt. Of hoe het wel gaat lukken.
bvd
EDIT: mijn systeem specs
intel core i5 2500K
MSI P67A-GD65 (B3)
ASUS AMD HD6950
2x 4 gig Corsair DDR3 geheugen
Coolermaster Gold voeding 700 watt
OCZ agility 3 120 gig
samsung HD 103SJ (hardeschijf 1 tb)
samsung HD 204ui (hardeschijf 2 tb)
[ Voor 15% gewijzigd door EJPostema op 19-09-2011 11:56 ]