Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] Profiel tab 'activiteit' forumberichten toevoegen

Pagina: 1
Acties:

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ik zocht in iemand zijn profiel om daar zijn forumberichten geschiedenis op te vragen.
natuurlijk ging ik naar de tab 'activiteit' want daar zou je verwachten dat je dit kan vinden.
net als 'reacties frontpage' en 'Productreviews.

maar tot mijn verbazing staan forum reacties er niet tussen. hiervoor moet je echt naar de tab profiel wat ik niet logisch vind.

graag een reactie.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja, daar liep ik gisteren ook al tegen aan. Ik zocht me ook een ongeluk onder "activiteit". Niet echt handig ingedeeld nee.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

je gewenste optie is er, zie onderstaand plaatje

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pP7soQQm1yyIIzzQ8MboHvAF/full.png

39

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zodra je op het getal klikt krijg je alle reacties te zien. Dit werkt bij alles wat blauw is :)

39

• fespen
  • Niet online
ja erg leuk maar als je een tab 'activiteit' hebt hoor het daar (ook) gewoon te staan.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Op die tab activiteit zou een user hem zelf neer kunnen zetten met een custom RSS-feed, die weer in de karmastore te activeren is. Het werkt iig op mijn pagina (wel de public RSS gepakt om geen ABO/afgeschermde SG subfora te tonen)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• fespen
  • Niet online
waarom zou je dat zelf moeten aanpassen???

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

fespen schreef op maandag 19 september 2011 @ 12:50:
waarom zou je dat zelf moeten aanpassen???
Het moet niet, het kan. Wiethoofd geeft alleen een tijdelijke workaround aan. :)
(Maar dat zou vervolgens alleen voor je eigen profiel gelden.)

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:59
Volgens mij is die scheiding ook nog wel een beetje het gevolg van de historie. Vroegah, waren de frontpage en GoT gescheiden. Nu zijn de accounts hetzelfde, maar gevolg van deze eerdere scheiding is dat je hier en daar dit soort dingetjes hebt.
Als het goed is, is men met een grote overhaul bezig en zal dit ongetwijfeld wel meegenomen worden.
Pagina: 1