Iemand met linux + progsql ervaring?

Pagina: 1
Acties:
  • 357 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar iemand waaraan ik wat vragen kan stellen m.b.t. het instellen van een stabiele verbinding tussen een data-server en een losse database- server.

Beide servers draaien op linux. (redhat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

Cyphax

Moderator LNX
Waarom stel je niet gewoon je specifieke vraag of vragen? Daar is het een forum voor, er antwoordt vanzelf wel iemand die er verstand van heeft. ;)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:51

Umbrah

The Incredible MapMan

Het is een forum, geen jobsboard. Stel je vraag gerust hier, als je het antwoord niet elders kunt vinden! Je beperkt je nu EXCLUSIEF tot mensen met Linux/Progsql ervaring, terwijl je vraag misschien niet eens is wat je dénkt wat je vraag is (consultancy mindfuck yeah!). Een MSSQL expert zal je misschien een héél end de juiste richting in kunnen duwen, of je zelfs op een heel alternatief pad (NoSQL of NewSQL) kunnen duwen!

[ Voor 60% gewijzigd door Umbrah op 19-09-2011 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit valt gewoon onder werving. Als je een vraag hebt kun je die hier posten (als het met software engineering van doen heeft, en anders moet je even kijken in Waar hoort mijn topic?).

Lees, voordat je een nieuw topic opent, wel even onze Quickstart.

Zoek je mensen om in te huren dan kijk je even in Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! of op http://jobs.tweakers.net

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 19-09-2011 10:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat Umbrah zegt dus. Mocht je echt opzoek zijn naar iemand kijk dan eens op http://tweakers.net/jobs en plaats eventueel een vacature. Mocht je een concreet probleem hebben waar je nu uit komt dan kan je eventueel een nieuw topic openen waarin je dat dan omschrijft. Let wel op Het algemeen beleid #quickstart en zorg ook dat je dan je topic op de juiste plek opent ;)

offtopic:
* Creepy mept RobIII

[ Voor 5% gewijzigd door Creepy op 19-09-2011 10:31 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.