Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe Darkfield muizen?

Pagina: 1
Acties:

• WingsOfFury
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10-2018
Ik ben benieuwd of iemand enig idee heeft wanneer er nieuwe Darkfield muizen uit gaan komen van Logitech?

Bij mijn huidige muis werkt de linkermuisknop niet meer lekker, en dit begint me nu echt op mijn zenuwen te werken. Daarnaast heb ik ook nog een muis voor mijn laptop nodig.

De huidige Darkfield muis is de Logitech Performance Mouse MX, maar die is al meer dan 2 jaar oud en kost nog steeds € 65,00. Nu vind ik dat bedrag niet zo'n probleem, maar ik zou het wel zonde vinden om er nu 2 van aan te schaffen, voor € 130,00, als in oktober/november/december een nieuw model verschijnt.

Is hier iets over bekend, of wordt die techniek uberhaupt niet meer gebruikt in de toekomst?

Ieder ander top model van Logitech zou ook een optie zijn, maar naast de Performance Mouse MX hebben ze volgens mij alleen een Gaming muis, de G700, en die is ook al weer meer dan een jaar oud...

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:58
Enige echte voordeel van darkfield is dat hij (volgens logitech) ook op een glasplaat werkt.

Als je dit niet gebruikt zou ik gewoon een G500 kopen kost de helft heeft een lading aan functies en knoppen en is overal een geweldige muis, de sensor is gevoelig genoeg zelfs voor een veeleisende muis gebruiker als mezelf.

Moet het perse draadloos zijn dan is een Performance MX of G700 ook geen verkeerde koop.

[ Voor 8% gewijzigd door naaitsab op 19-09-2011 00:06 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

• WingsOfFury
naaitsab schreef op maandag 19 september 2011 @ 00:05:
Enige echte voordeel van darkfield is dat hij (volgens logitech) ook op een glasplaat werkt.

Als je dit niet gebruikt zou ik gewoon een G500 kopen kost de helft heeft een lading aan functies en knoppen en is overal een geweldige muis, de sensor is gevoelig genoeg zelfs voor een veeleisende muis gebruiker als mezelf.

Moet het perse draadloos zijn dan is een Performance MX of G700 ook geen verkeerde koop.
Thanks voor de info. Mijn nieuwe muizen moeten inderdaad draadloos zijn, en ja dan zijn dus de Performance MX en de G700 de enige high-end (Logitech) opties op dit moment.

Maar zoals ik al in mijn startpost aangaf is de MX al 2 jaar oud. In het geval van muizen wil dat niet zeggen dat de muis 'oud' is, want die techniek gaat niet bepaald snel. Maar toch zou ik het zonde van mijn geld vinden om nu een 2 jaar oude muis te kopen als er in de komende maanden nieuwe modellen uitkomen.

Hopelijk weet iemand de planning van Logitech op dit gebied?

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Ikzelf heb ook een Performance MX en eigenlijk is het hele Darkfield me totaal irrelevant. Werkt heel goed maar vind het laad-systeem brilliant.
Leeg? Eventjes een uurtje muizen met draadje en hoppa!

Wachten op de nieuwe, wat is het doel? De nieuwe wordt alleen maar weer duurder... en dumpprijzen op de oude verwacht ik zo niet (zat mindere muizen voor minder geld...)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• WingsOfFury
teh_twisted schreef op maandag 19 september 2011 @ 05:35:
Wachten op de nieuwe, wat is het doel? De nieuwe wordt alleen maar weer duurder... en dumpprijzen op de oude verwacht ik zo niet (zat mindere muizen voor minder geld...)
Het doel 'kan' zijn dat er een versie 2 komt, of dat de sensor nog beter is of... ik weet het ook niet :P Ik heb wel altijd op het gebied van ICT dat ik nieuw boven oud kies, ondanks een iets hogere prijs.

Maar als de nieuwe muizen, mits ze uberhaupt komen, beginnen boven de € 110,00 kosten dan zal het inderdaad toch een MX worden. Ik denk sowieso dat dat hem gaat worden, kan namelijk zelf niks vinden over de toekomstplannen van Logitech, dus de MX zal voorlopig wel het topmodel blijven.

Ik hoopte alleen dat er hier iemand zou zijn die uitsluitsel kon geven over een nieuw high-end model.