[linux] software zoektocht winkel gebruik

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven_1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-08 20:25
Kent iemand een softwarepakket voor ubuntu met volgende vereisten:
klikken op iets en het verschijnt voor de klanten in een lijstje bij de offertes.

Ik wil eigenlijk zeggen: een programma waar ik een hoop input kan doen van alles wat we kunnen aanbieden aan de klant qua producten. In plaats van het op te schrijven...een klikje uit de lijst op alles waar ze info voor willen en dat ik gewoon een afdruk kan maken.

Ik vind niet echt een pakket dat dit toelaat. Het mag best uitgebreid zijn...maar uiteraard open-source.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 22:42

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Wat voor zoektermen heb je gebruikt?
Heb je naar CRM-paketten gekeken? Daarin verwacht ik dit soort functionaliteit (zonder ze zelf ooit te gebruiken).

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Beetje vage omschrijving, maar ik denk dat je op zoek bent naar SugarCRM of iTOP.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven_1
Kga even een voorbeeld geven.

stel mensen willen een nieuwe zetel. Ik ga in het programma en klik op de zetels die ze leuk vinden (deze lijst heb ik dan op voorhand ingevoerd). van de zetels die ik heb aangevinkt wordt een mooi blad gevormd wat als offerte kan dienen (dus afdrukje maken en meegeven).

Eventueel mag het ook uitgebrieder naar bv...een aankoopformulier. Is iets niet in stock dan zou bv een vlagje gaan duidelijk maken dat het besteld moet worden enzo.

Ik weet dat de uitleg mss een beetje vaag overkomt, maar ik hoop dat het een beetje begrijpbaar is wat de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Is het niet makkelijker om daar even een website voor op te zetten en die te draaien? kun je als extra service de mensen thuis nog laten kijken naar je website en wellicht direct ideal erachter hangen.

Een website met lijstjes van items is zo gemaakt met een gratis cms, drupal bijvoorbeeld. (Een webshop zonder shop als het ware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven_1
Mar2zz schreef op maandag 19 september 2011 @ 20:03:
Is het niet makkelijker om daar even een website voor op te zetten en die te draaien? kun je als extra service de mensen thuis nog laten kijken naar je website en wellicht direct ideal erachter hangen.

Een website met lijstjes van items is zo gemaakt met een gratis cms, drupal bijvoorbeeld. (Een webshop zonder shop als het ware)
Dit ga ik ook eens even nakijken! Eventueel de server lokaal draaien......zonder dat mensen er van thuis uit aan moeten kunnen.

kga even de voorstellen die ik hier gelezen heb doorlopen. Moesten er nog ideeen zijn...steeds welkom!
Pagina: 1