Toon posts:

nieuwe 7.1 Speakerset nodig voor mijn receiver

Pagina: 1
Acties:
  • 322 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn setup was creative x-fi elite pro + Logitech Z-5500 5.1 Speakers.

Nu heb ik een receiver gekocht Yamaha RX-671 maar ik heb daarbij een nieuwe speakerset nodig.
Zou jullie mij een aantal kunnen aanraden dat minimaal 2x zo goed is als Z-5500 maar niet al te duur. Zowel 5.1 tot 7.1 / 7.2.

Alvast heel veel bedankt.
Groetjes Wesley.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:37
Yo Wesley :w,

Welkom op GoT. Hoeveel moet dat ubervette systeem dan wel niet kosten als het twee keer zo goed moet worden dan je Z-5500. Want voor 7.1 wat twee keer zo goed moet worden moet je denk ik toch gaan denken richting de 600 tot 700 euro voor de speakers. Echter denk ik dat je beter kunt gaan kijken naar een goede 2.0 of 2.1 set en die daarna uitbreiden met de rest van de speakers :).

PS. Groeten hoeft niet op GoT.

• w-dev
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-01 20:15
http://www.klipsch.com/f-30-home-theater-system
Add two B-20 Bookshelf Speakers for a 7.1 home theater system
Kost wat, heb je ook wat

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:04

FeaR

In GoT we trust

Uit AUD beleid:
"Wat moet ik kopen topics" krijgen meer overlevingskans door de volgende stappen: Aangeven wat je te besteden hebt, wat je zoekt, wat je voorkeuren zijn, wat je zelf al ondernomen hebt, welke types je al gevonden hebt (shortlist, plaatjes, links naar fabrikant/review sites, prijzen), wat de sterke en zwakke punten zijn van de bepaalde types zijn en waarom je nog twijfelt.
Op dit moment mis ik bovenstaande eigenlijk nog wel. Nu is je post gewoon veel te ruim en niets mee te doen. Je zoekt een 7.1 set zonder enige vorm van budget en alleen dat hij twee keer zo goed moet zijn als een Z-5500. Nee, zo werkt GoT niet. GoT is namelijk geen vraag-en-krijg-antwoord-forum, maar een discussieforum waar we eigen inzet verwachten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.