Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Chaos_Dwarf
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-12-2023
Hoi Tweakers,

Ik zal kort maar krachtig zijn. Mijn telefoon is gisteren tijdens het uitgaan vrij hard gevallen, mijn geheugenkaartje is eruit gesprongen (en ben ik overigens kwijt maar dat terzijde) en alles lag dus vrij verspreid door de kroeg. Het punt is dat de telefoon nu blijft hangen bij de bootscreen. Ik draaide MIUI en hij bleef dus bij het MIUI bootscreen hangen. Ik dacht oke het zal wel, ik flash een andere rom (in dit geval leedroid) en toen bleef hij dus bij het Leedroid bootscreen hangen. Is er nog een andere oplossing voor dit om zelf te doen? Kan ik dit laten repareren? Garantie heb ik helaas niet meer...

Alvast bedankt,
een op dit moment redelijk chaotische dwerg

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:46
Begin eens met te vertellen welke telefoon je hebt?

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

• Chaos_Dwarf
jeetje wat stom, de HTC Desire

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Lijkt mij een hardware defect. Gezien de huidige waarde van de telefoon zou ik naar een nieuwe uit gaan kijken. Een telefoon die niet meer voorbij het bootscherm komt kan je vrij weinig mee.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:37
Bel je verzekering eens op, als je een doorlopende reisverzekering hebt dan kun je die misschien inschakelen ervoor, als je bijna nooit iets claimt kan het zijn dat je inboedelverzekering ook coulant kan zijn.

Vallen valt sowieso nooit onder garantie...

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Inboedelverzekering? Het gebeurde buitenshuis, dan moet je echt een specifieke buitenshuis dekking hebben. Reisverzekering heeft ook vaak een aantal criteria en uitgaan in een kroeg zal niet onder reizen vallen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:37
Tsurany schreef op zondag 18 september 2011 @ 22:58:
Inboedelverzekering? Het gebeurde buitenshuis, dan moet je echt een specifieke buitenshuis dekking hebben. Reisverzekering heeft ook vaak een aantal criteria en uitgaan in een kroeg zal niet onder reizen vallen.
Zoals ik zei: gewoon bellen, niet alle verzekeringen zijn even streng, vooral als je nooit iets claimt kunnen ze wel eens heel coulant zijn. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heb je al eens geprobeerd om er een andere sd kaart in te stoppen en een nieuwe rom te flashen? Dus sd kaart erin, naar je recovery alle opties wipen, via USB een ROM erop zetten en die flashen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Chaos_Dwarf
Zoals ik al zei was ik mijn geheugenkaart kwijt geraakt, dus het eerst wat ik om half 5 's nachts heb gedaan is een nieuwe sdkaart zoeken en een nieuwe rom geflasht (na het wipen ofcourse). Ook balen dat mijn contract nog 9 maanden loopt. Hebben jullie misschien een tip om nu te doen ofzo?

En de telefoon zelf is niet verzekerd, helaas.

Verwijderd

Wat al eerder aangegeven is als je een inboedelverzekering met buitenshuis dekking hebt dan valt het daar onder. Als je een doorlopende reisverzekering hebt dan kun je het daar ook proberen. Of dat avondje in de kroeg onder de dingen valt waarbij de reisverzekering geldt weet ik niet. Als het goed is pretpark, maar ook een festival wel. Nee heb je, ja kan je krijgen :).

Als dat niet lukt dan zou ik voor een nieuwe telefoon gaan. Misschien kun je kijken naar de goedkopere varianten van de samsung galaxy, de samsung galaxy mini heb je al vanaf €130,- ofzo. en dan zou je over 9 maanden een jaar een sim only kunnen pakken, dan verdien je daarmee de kosten van deze aankoop weer terug.

ik weet niet of je dit vaker hebt, maar dan zou je misschien ook kunnen overwegen om je telefoon te verzekern. Al is het dan slimmer om een inboedelverzekering met buitenshuis dekking te pakken. Daar vallen ook camera's, horloges en andere 'inboedel' onder.

Succes iig
Pagina: 1