Het is eindelijk zover, het moment dat mijn computer te verouderd is. Op dit moment heb ik te weinig geld om een heel nieuwe systeem aan te schaffen dus ik dacht, laat ik maar beginnen met alleen ram en de videokaart up te graden. Dus nu de vraag voor jullie, welk merk en type zouden jullie aanraden? Ik denk dat 4 gig voor mij genoeg is en voor videokaart verras me maar.
Pc specs:
Processor: Inter(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz (2 CPU), ~2.7GHz -->ga ik nog overclocken
Ram: 2 gig (weet niet welk merk maar ik kan de kast openmaken als het moet)
Gfxcard: Ati HD 2600 XT (ga ik binnenkort ook upgraden)
Moederboard:MSI p35/g33 neo
Voeding:RS-430-PCAP
Windos 7 ultimate 64 bit
Voor het ram zou ik het liefst willen dat de prijs maximaal rond de 40 euro is, maar als dat niet mogelijk is dan zijn hogere prijzen ook nog wel mogelijk.
Dan zou ik ook nog willen vragen welke videokaart zouden jullie aanraden? Prijs maakt niet heel veel uit, als het maar goed bij deze computer past.
Pc specs:
Processor: Inter(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz (2 CPU), ~2.7GHz -->ga ik nog overclocken
Ram: 2 gig (weet niet welk merk maar ik kan de kast openmaken als het moet)
Gfxcard: Ati HD 2600 XT (ga ik binnenkort ook upgraden)
Moederboard:MSI p35/g33 neo
Voeding:RS-430-PCAP
Windos 7 ultimate 64 bit
Voor het ram zou ik het liefst willen dat de prijs maximaal rond de 40 euro is, maar als dat niet mogelijk is dan zijn hogere prijzen ook nog wel mogelijk.
Dan zou ik ook nog willen vragen welke videokaart zouden jullie aanraden? Prijs maakt niet heel veel uit, als het maar goed bij deze computer past.