Toon posts:

Vraagje over pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PIII700 @ 1000 geclockt op een asus cusl2-c bordje met 320 ram en nen geforce gts pro 64 mb en ik haal 3216 in den 3dmark, en dan is mijn geforce geklockt op
250/485, echter merk ik nauwelijks een paar frames meer dan als ie op 200/400 geklockt staat, kan iemand mij uitleggen wat ik het best kan doen??? Verder als ik heb op 900 klock mijn processor dan geeft ie in powerstrip weer dat mijn videokaart op AGP4 x draait, en wanneer ik op 1000 klock dan zegt ie dat hij op 2x AGP draait en ik snap niet waarom , verder is dit ook geen score in de 3dmark die goed is voor deze pc:'(
Kunnen jullie bios tips geven over het asus cusl2-c bordje , mijn videokaart driver is de detonator 10.80, zodat ik meer snelheid haal

alvast bedankt :)

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 11:59

Bene

list incomprehension

Als iemand mij nou precies verteld wat deze jongen bedoelt dan zal ik 'em helpen >:)

Verwijderd

ik heb misschien een (algemeen) bruikbare tip: veel lezen. FAQ's, newsgroepen, websites, u name it. er is zoveel info te vinden over vanalles.

Verwijderd

hmm die 2x AGP komt doordat uw AGP poort snelheid verhoogt mee met uw FBS en dus zal die nie meer op 4x kunnen draaien en gaat dus auto naar 2x ofzo. En ja je settings van je kaart en BIOS updates en dergelijke doen ook heel veel OC'en alleen helpt niet de juiste settings ook. toen ik deze PC beneden kocht had 126 FPS in q3 nu met ALLEEN settings en drivers te insatllen heb ik NU 157.3FPS!! Jah toch wel een verschilleke!
Veel succes