Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Teamviewer Shell-integratie uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:

• rob2911
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 11:30
Hoi,

Ik gebruik al enige tijd Teamviewer 6, ik maak gebruik van de non-commerciele versie in de meest uitgebreide vorm.
Nu staan in alle vensters die ik open naast de gebruikelijke knoppen voor minimaliseren, vergroten/verkleinen en sluiten ook nog de knop Teamviewer Share.
Daarmee kun je een venster toevoegen aan een teamviewer presentatie.
Omdat ik deze functie nooit gebruik zou ik het fijn vinden om deze knop uit te kunnen zetten, maar bij de instellingen staat hier niets over.
In de handleiding van Teamviewer kan ik er niks over vinden en ook van Google wordt ik niet veel wijzer.

Wie weet hoe je dit uitzet?

Alvast bedankt,
Rob

rob2911

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:55

Mavamaarten

Omdat het kan!

Heb je al bij advanced settings gekeken ? Ik gebruik teamviewer zelf ook en ik heb deze instelling kunnen uitschakelen.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Dat kan via die knop die je in elk scherm hebt zitten. Daar staat 'disable this feature' in als je die open klikt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BwLjrwMF1A6kiQZo7O49i9AJ/full.jpg

Als je er op klikt krijg je de keuze om hem enkel voor het huidige programma uit te schakelen of voor alle programma's. En niet getreurd: als je TeamViewer een keer een update krijgt staat de functie gewoon weer lekker aan, of je nou wil of niet...

Edit:
De functie heet volgens mij 'quick connect' maar dat weet ik niet helemaal zeker.

[ Voor 10% gewijzigd door Rupie op 19-09-2011 09:15 ]

Desktop | Server | Laptop

• rob2911
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-08 11:30
Hoi,
Bedankt voor de snelle reactie, ik heb het nu uitgeschakeld :)

rob2911