Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds deze middag voornamelijk jullie topics aan het lezen over de veiligheid van WhatsApp, ik ben op een aantal interessante artikelen gekomen die je de "privacy gevaren" laat zien van WhatsApp.

Nu krijg ik iets niet beantwoord in deze artikelen of jullie reacties.

Als ik een bestand verstuur via WhatsApp dan komt het eest aan bij een server van WhatsApp, deze maakt het bestand vervolgens weer beschikbaar voor iemand anders om deze te downloaden.

In bovenstaande situatie vraag ik mij af hoelang een bestand beschikbaar blijft op deze servers en hoe veilig deze daarop staan.

Ook vraag ik mij de veiligheid af van het opslaan van afbeeldingen op je telefoon gezien deze uitgelezen kunnen worden door derde applicaties (elke applicatie met SD / Internet rechten kan dit), is er een app die deze gegevens versleuteld zodat ik ontvangen bestanden via WhatsApp in een "kluis" op mijn telefoon kan stoppen?

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-11 20:22
Volgens mij heb je een archief van een week, daarna zijn ze niet meer opvraagbaar.

Verder kun je in blackberry alles encrypten, zal op android ook wel een app voor zijn.
http://www.androidzoom.co...ions/best+file+encryption