Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

YubiKey

Pagina: 1
Acties:
  • 525 views

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 08:43
De YubiKey USB token is een hardware "two-factor authentication key" en biedt eenvoudige en veilige toegang tot applicaties, netwerken en online services als LastPass, Google Apps, Fedora/Red Hat, Drupal en Wordpress. Zelfs al wordt je login en wachtwoord gestolen, dan nog zijn je gegevens veilig.

Door gebruik te maken van een authenticatie server (van de fabrikant Yubico, in eigen beheer op basis van closed of open source, of door onze authenticatie service) heeft men zeer snel en eenvoudig een extra beveiligingslaag tegen lage kosten.

*knip*, maar zijn er hier mensen die hier wel eens mee hebben geprogrammeerd? Lijkt me fijn om in te bouwen in adminpanels, voor extra beveiling.

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 18-09-2011 12:52 ]

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Zeg wat wil je nu met dit topic, de eerste twee paragrafen lijken copy/pastes van de Yubikey marketing machine, de laatste zin geeft me geen informatie. Het eerste deel van de een na laatste zin heeft ook niemand wat aan (wat is SK, welke actie, waarvoor, hoezo?). Alleen het tweede deel van de een na laatste zin vraag je daadwerkelijk iets, maar het antwoord daarop kan alleen maar ja of nee zijn. Wat wil je nu weten, wat voor ervaringen heb je zelf en wat is jouw use case?

TLDR:
Nee :)

~ Mijn prog blog!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-11 08:43
roy-t schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:07:
Zeg wat wil je nu met dit topic, de eerste twee paragrafen lijken copy/pastes van de Yubikey marketing machine, de laatste zin geeft me geen informatie. Het eerste deel van de een na laatste zin heeft ook niemand wat aan (wat is SK, welke actie, waarvoor, hoezo?). Alleen het tweede deel van de een na laatste zin vraag je daadwerkelijk iets, maar het antwoord daarop kan alleen maar ja of nee zijn. Wat wil je nu weten, wat voor ervaringen heb je zelf en wat is jouw use case?

TLDR:
Nee :)
Haha,
1e 2 alinieas is informatie over dat ding van Yubico.
*de rest is spam*

[ Voor 13% gewijzigd door MueR op 18-09-2011 12:52 ]

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 16:40

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Heb je al eens gekeken naar http://www.yubico.com/documentation en daar zelf wat uit opgemaakt? Ik zie namelijk momenteel niet veel nut voor dit topic.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-11 09:35

Sorbo

Uw hulp in huis!

MueR schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:44:
Heb je al eens gekeken naar http://www.yubico.com/documentation en daar zelf wat uit opgemaakt? Ik zie namelijk momenteel niet veel nut voor dit topic.
Ik wel, hij is namelijk de organisator van de actie op samenkopen.net, en probeert hiermee dus zijn actie onder de aandacht te brengen ;)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-11 16:40

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Dan is Het algemeen beleid #verbodenspam van toepassing. Slotje.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.