Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[java programmeren] ideën

Pagina: 1
Acties:

• kloknibor
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-11 16:50
goeden avond,

ik moet voor school een project doen en wil daarbij iets programmeren en ik moet er 80 uren aan besteden, voor de rest heb ik wat basis java kennis. Ik heb al paar uur gegoogled maar ik kan geen geschikt project vinden wat ik in 80 uren af kan krijgen met basis java kennis. ook heb ik op sourceforce gekeken of er een (begrijpbaar) project was maar helaas niks kunnen vinden,

zelf dachten we eerst iets van bijvoorbeeld een OCR, chatbot of iets in die richting maar dit is simpelweg niet haalbaar in 80 uur tijd dus heeft iemand van ik weet een leuk project voor een nog niet heel erg ervaren java programmeur dan hoor ik het graag :)

nog even de eisen/bendoigdheden op een rijtje :

- moet in 80 uur te doen zijn
- het liefst in java en mag ook wel met html,php en databases te maken hebben
- moet te doen zijn voor een nog niet erg ervaren programmeur

heel erg bedankt voor het mee denken alvast en ik zou heel blij zijn als iemand een leuk idee weet :)

Checker

ps : Ik heb geen idee waar ik dit in het forum moet plaatsen en dit leek me het meest gechikte locatie en er zijn hier vast wel wat (beginnend) programmeurs actief :)

Verwijderd

Kijk zeker eens op de website http://projecteuler.net/ Daar staan heel veel programmeer-ideeën op die voor elke taal te doen zijn. Hoe gaat men controleren hoeveel tijd je er aan besteed? Krijgen jullie enkel tijd in de lessen?

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ik zou eens een kijkje nemen in Devschuur® :) Verder mag je best iets ambitieus uitkiezen, in 80 uur kun je best redelijk wat werk verzetten!

Specs

Verwijderd

asfaloth_arwen schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 22:54:
[...]
Verder mag je best iets ambitieus uitkiezen, in 80 uur kun je best redelijk wat werk verzetten!
Een chatbot moet volgens mij dus zeker te doen zijn ;)

• kloknibor
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-11 16:50
heel erg bedankt voor jullie snelle antwoorden :D ik zal het straks meteen allemaal bekijken ;) en het probleem met een chatbot is dat je ook IRC en alles wat eromheen komt ook nog eens moet proberen te begrijpen :/ en dat kost behoorlijk wat tijd :(