Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zoals ik al eerder in een topic, waar helaas een slot op is gezet, heb aangegeven, ben ik op zoek naar een mediaspeler die voldoet aan de volgende eisen:

- Wifi
- Internet radio
- Direct torrents downloaden naar mediaspeler
- Meerdere playlist (afspeellijsten voor muziek)
- 1080 50p
- MTS en M2TS bestanden
- Youtube
- Webbrowser
- Met harde schijf of mogelijkheid om harde schijf in te bouwen

Het is me tot nu toe niet gelukt om een reeds uitgebrachte mediaspeler te vinden die aan al deze eisen voldoet. Dit komt ten eerste doordat er geen website bestaat waar je op alle genoemde criteria kunt filteren (zoals bijvoorbeeld kieskeurig.nl) en ten tweede doordat de informatie van de producenten vaak summier is.

Wel ben ik 2 mediaspelers tegen gekomen die nog uit moeten komen en wel aan alle eisen voldoen. Het gaat om de volgende spelers:

- Eminent EM7285 (verwachte release over 4 tot 6 weken; http://www.eminent-online...or-internal-harddisk.html)
- Xtreamer Prodigy (verwachte release op 5 oktober; http://xtreamer.net/xtreamer-prodigy-upgraded/)

Van eerstgenoemde weet ik zeker dat deze aan alle eisen voldoet. Van de tweede weet ik niet of er een torrentclient is ingebouwd. Is er toevallig iemand die dit weet?

En kunnen jullie mij op basis van jullie ervaring met oudere modellen advies geven over welk van deze 2 ik het beste kan kiezen?

Als het met de Xtreamer mogelijk is om torrents rechtstreeks naar de mediaspeler te downloaden, dan zou ik op dit moment voor deze gaan, omdat hiermee tevens 3D videos afgespeeld kunnen worden.

M.v.g.
Willem Smetsers

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:37

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Voor ervaringen met de oudere modellen kun je de daarvoor betreffende topics doorlezen en vervolgens hier de cruciale punten plaatsen, welke het moeilijk voor je maken om een keuze te maken.

Kijk bij Xtreamer bijvoorbeeld naar de tijd die ze nodig hebben voor updates en de kwaliteit van de updates/voorlichting.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:38

GJA

Wat dacht je van de EM7280. Volgens mij kan die hetzelfde als de EM7285 alleen is die laatste uitgebreid met standaard WiFi en wat meer (onnodige) uitgangen.

Ik ben zelf ook op zoek en denk ook aan de Xtreamer of de Eminent. De PlayOn HD2 heeft dezelfde chipset maar in het speciale topic zijn ze niet enthousiast. Voornamelijk over de snelheid van menu's. Ik heb nu een EM7071 dus qua menusnelheid zal alles een verbetering zijn.....

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of wifi het enige verschil is, maar dat wil ik er sowieso graag op hebben, omdat het waarschijnlijk nogal lastig wordt om een ethernet kabel te leggen. Kan wifi opeen mediaspeler, naast de verbinding met de router, nog voor andere doeleinden gebruikt worden?

Verwijderd

Topicstarter
En weet iemand of je naar de Xtreamer prodigy rechtstreeks torrents kunt downloaden?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2011 12:12 ]

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49
De Prodigy is er nog niet eens, dus hoe kan iemand weten of het werkt.
En wat bedoel je precies met Torrents naar de Prodigy downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is iemand meer info tegen gekomen dan ik. Zou kunnen toch? En wat betreft het downloaden van torrents. Ik vraag me af of er een programma zoals Bittorrent is ingebouwd.

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-02 17:20

mucuracat

YES

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 12:11:
En weet iemand of je naar de Xtreamer prodigy rechtstreeks torrents kunt downloaden?
ja

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Pagina: 1