Ik heb vandaag een SSD in mijn systeem gehangen. Windows 7 x64 geïnstalleerd en vervolgens chipset driver voor moederbord (Gigabyte P55-UD3) geïnstalleerd. Hierna de meest recente Catalyst drivers van de ASUS site binnengehaald. Installatie van die drivers verliep zonder problemen, alleen na een reboot krijg ik na het Windows bootlogo een zwart verlicht scherm te zien. Ik zie mijn muisaanwijzer, maar that's it. Ik heb zeker 10 minuten gewacht, omdat ik wat HDD activiteit zag, maar hij startte niet op.
In veilige modus start hij wel door en via die modus heb ik de drivers weer verwijderd. Hierna start de PC wel weer op en geeft ie dus ook beeld. Alleen...tja... ik moet er toch op de een of andere manier drivers op zien te krijgen.
De driver installatie opnieuw uitvoeren heeft helaas ook niet geholpen.
De driver die je via Windows update binnenkrijgt, geeft exact hetzelfde probleem...
Moet ik nu denken aan een defecte grafische kaart?
Wat er overigens wel is voorgevallen....
Ik zag een kleine vonk toen ik een kabel wat naar binnen drukte. De vonk ontstond bij de videokaart powerconnector. Maar ja... als ie stuk is, dan moet ie toch helemaal geen beeld meer geven?
Iemand ideeën?
In veilige modus start hij wel door en via die modus heb ik de drivers weer verwijderd. Hierna start de PC wel weer op en geeft ie dus ook beeld. Alleen...tja... ik moet er toch op de een of andere manier drivers op zien te krijgen.
De driver installatie opnieuw uitvoeren heeft helaas ook niet geholpen.
De driver die je via Windows update binnenkrijgt, geeft exact hetzelfde probleem...
Moet ik nu denken aan een defecte grafische kaart?
Wat er overigens wel is voorgevallen....
Ik zag een kleine vonk toen ik een kabel wat naar binnen drukte. De vonk ontstond bij de videokaart powerconnector. Maar ja... als ie stuk is, dan moet ie toch helemaal geen beeld meer geven?
Iemand ideeën?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER