Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 01:50:
Wat support betreft ben je bij de Arc sowieso meer future proof evenals met de looks.
Je kan evt. ook wachten op de Arc S welke geclocked is op 1.5 ghz.
Voor de rest is het is denk ik vooral wat je zelf het mooiste vind en waar je het fijnste bij voelt. De Arc is met een single core 1 ghz ook megasnel wat een hoop mensen nog wel eens willen vergeten met de dual core telefoons.
De LG ziet er ook wel leuk uit maar heb alleen maar slechte ervaringen met het merk en hoor er ook weinig goed over.
De support van Sony is echt niet altijd beter als die van LG.
Eigenlijk is de support van vrijwel alle telefoonfabrikanten vrij matig.
Firmware wordt vaak ook alleen goed bijgehouden als een telefoon nog goed verkocht wordt zoals bijvoorbeeld een Samsung Galaxy S.
Als een fabrikant geen toekomst meer ziet in een telefoon zijn de mensen die deze hebben gekocht vaak qua firmware de sjaak.
Simpel gezegd is geen enkele telefoon gegarandeerd futureproof.
Zelf heb ik een LG optimus 2x en ik ben er tevreden over.
Firmware werkte bij mij "out of the box" al gewoon prettig en met custom firmware CM127 werkt mijn 2x al helemaal top.
Ik vind het zelf wel leuk dat er een dual core in zit, maar in principe is het tegenwoordig nog niet echt nuttig.
De camera is wel iets aan de matige kant en ik verwacht wel dat die in de Sony beter zal zijn.
Ik heb geen ervaring met dat type maar over het algemeen beschikken telefoons van Sony wel over goede camera's, vooral dit soort type's.
Ik denk dat beide telefoons wel een goede keuze zijn opzich dus gewoon degene kiezen die jou het meest aanspreekt, succes
Btw hier nog de plussen en minnen die in de tweakers review stonden over beide telefoons :
Xperia Arc :
Pluspunten:
+ Licht en dun
+ Goed beeldscherm
+ Goede camera
Minpunten:
- Ligt niet heel goed in de hand
- Matige accuduur
- Cameraknop lastig in te drukken
Optimus 2x Speed :
Pluspunten:
+ Dualcore-processor