Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Punten aan reply toereiken

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:42
Net zoals bij de nieuwspostings eigenlijk - echter een "light"-versie. Het houdt simpelweg op bij het appreciëren van een goede post waar je een puntje aan kan geven of een minpuntje zelfs. Het is wellicht een goede prikkel zo door te blijven posten of jezelf te verbeteren, bovendien kan je bij hele drukke topics soms snel de beste reacties d'r uit halen.

Met "light" bedoel ik dat het daar dan ook echt mee ophoudt, je kan er niet op zoeken, je kan er niet op filteren. Anders gaat de hele essentie weg van het forum.

Uiteindelijk is dit ook maar een idee en ik weet niet in hoeverre jullie hier iets in zien. Het lijkt mij een hele leuk feature waarvan ik dan ook niet snap dat dit eerder is gezegd of aangegeven. Excuus mocht dit zo zijn, dan heb ik het niet gevonden bij het zoeken.

[ Voor 12% gewijzigd door SkyStreaker op 17-09-2011 15:50 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding