[feat/pw] Specs verbeteren optie voor unsorted items

Pagina: 1
Acties:

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 18:56
Hallo lieve devvers ;)

Ik dacht laat ik eens een review schrijven voor de Ergotron MX Desk Mount LCD Arm. Maar dat kan dus niet, neem aan omdat deze in de unsorted categorie staat in plaats van in de muurbeugels categorie. (Goed het is een bureaubeugel in plaats van muurbeugel, maar daar staan wel meer bureaubeugels in)

Dus ik dacht, dan klik ik toch het specs verbeteren linkje aan en zet ik het ding in de goede categorie, maar dat linkje ontbreekt dus. Bij deze het verzoek om een 'specs verbeteren' link aan unsorted items toe te voegen zodat gewone gebruikers deze naar de juiste categorie kunnen verhuizen.

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Rechts bij Product I/O staat een groene link "Product Toevoegen". Hier kan je een categorie aangeven en eventuele andere specs (indien bekend). Hierdoor wordt het product gezet in de Product Queue, waarna ik of een van mijn collega's dit product zal beoordelen en dan of afwijzen, of toevoegen in de Pricewatch. Als deze in de Pricewatch staat, kan je er een review aanhangen. Dit zal overigens niet eerder dan maandag zijn, maar dat merk je vanzelf wel :)

De producten in Pricewatch Unsorted zijn, zoals de naam al zegt, ongesorteerde producten, die automatisch erin zijn geplaatst. Als je goed kijkt, zie je allerhande producten erin staan, van DVD's tot schroefjes en je begrijpt dat we niet willen dat alles ook in de Pricewatch staat ;) We willen wel zo compleet mogelijk zijn, maar het moet wel kloppen en passen bij wat onze bezoekers verwachten. Pas nadat producten door ons of gebruikers zijn toegevoegd en goedgekeurd, staan deze in de 'echte' PW, zodat er reviews, nieuwsberichten etc aangehangen kunnen worden.

[ Voor 38% gewijzigd door Glaanie op 17-09-2011 14:23 ]

• Xthemes.us
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-06 18:56
Precies de optie ik zocht, bedankt. Is er nog een reden voor dat deze onlogische naam 'product toevoegen' heet? Ik had de aanname gedaan dat deze optie er was om producten te mergen (als hetzelfde product 2 keer staat vermeld onder verschillende namen).
Specs verbeteren zou meer in lijn zijn met de andere pagina's van de pricewatch (alhoewel de positie nog steeds zou verschillen ten op zichte van waar deze normaal staat lijkt het me wel een betere benaming).

MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD

• Glaanie

Glaanie

Xthemes.us schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:24:
Precies de optie ik zocht, bedankt. Is er nog een reden voor dat deze onlogische naam 'product toevoegen' heet? Ik had de aanname gedaan dat deze optie er was om producten te mergen (als hetzelfde product 2 keer staat vermeld onder verschillende namen).
Specs verbeteren zou meer in lijn zijn met de andere pagina's van de pricewatch (alhoewel de positie nog steeds zou verschillen ten op zichte van waar deze normaal staat lijkt het me wel een betere benaming).
Klopt, maar deze staat nog helemaal niet in de Pricewatch (dubbele vermeldingen voorbehouden). Dus je wilt 'm vanuit Unsorted toevoegen aan de Pricewatch. Je moet Unsorted niet zien als een soort van categorie binnen de Pricewatch, maar meer een (hele hele) lange lijst van zo'n beetje alle producten die bestaan die mogelijk weleens interessant kunnen zijn voor de Pricewatch (vraag me niet naar de technische details overigens :p).

Mergen met een bestaand product (die dus wel in de PW staat) kan ook, hiervoor heb je het linkje 'Product Koppelen', net onder de 'Toevoegen' link. Hierna komt'ie in dezelfde Queue te staan, waarna ik of een van mijn collega's 'm kan goedkeuren.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:02

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:57
Glaanie schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:18:
....

Pas nadat producten door ons of gebruikers zijn toegevoegd en goedgekeurd, staan deze in de 'echte' PW, zodat er reviews, nieuwsberichten etc aangehangen kunnen worden.
Onder het productreviews tabblad bij alle* muurbeugels in de muurbeugel categorie staat:
Het is niet mogelijk om productreviews voor dit product toe te voegen.
Wat je schrijft klopt dan (deels) niet. Is het bewust (tijdelijk) uitgezet of is het iets anders?
*= Ik heb een aantal gecontroleerd.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Gondor schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:55:
[...]

Onder het productreviews tabblad bij alle* muurbeugels in de muurbeugel categorie staat:

[...]

Wat je schrijft klopt dan (deels) niet. Is het bewust (tijdelijk) uitgezet of is het iets anders?
*= Ik heb een aantal gecontroleerd.
Hmm, je hebt gelijk. Geen idee waarom dit is, zal het maandag in de groep gooien. Kan zijn dat dit antwoord iets langer op zich laat wachten, aangezien Kraan momenteel nog een week vakantie heeft. Kraan is diegene die meestal dit soort beslissingen neemt.

Maar in theorie klopt mijn uitleg wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Waarschijnlijk is dit expres gedaan, aangezien er over het algemeen voor dit soort producten niet hele lange reviews kunnen worden gemaakt. Tuurlijk, kwantiteit != kwaliteit, maar er is ergens een grens. Voor de exacte reden moeten we toch even wachten op een reactie van Kraan.

[ Voor 56% gewijzigd door Glaanie op 19-09-2011 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Het probleem lag aan de categorie muurbeugels. Hier waren tot nu toe nog niet de juiste instellingen gemaakt om een review aan de producten uit deze categorie te koppelen. Het verhaal van Glaanie klopt dus helemaal, maar valt in dit geval wat ongelukkig uit omdat 'Muurbeugels' één van de weinige categorieën zijn waar het schrijven van reviews om bovenstaande reden nog niet kan.

Inmiddels staat alles correct ingesteld en kan iedereen naar hartelust zijn ervaringen over muurbeugels delen. :)

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Pagina: 1