Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik ben een nieuwe gebruiker van yarvik 2010 en had ik een vraag erover.
Kan er een telefoonkaart er in? Zo ja, waar en hoe? En wat kan je dan?
En ik heb de internet wifi aan de praat, maar ik wilde er ook mee op mijn pc komen via draadloos netwerk,
Wie kan mij daar bij helpen?

Mvg, Robert }:O

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 13:56:
Hoi ik ben een nieuwe gebruiker van yarvik 2010 en had ik een vraag erover.
Kan er een telefoonkaart er in? Zo ja, waar en hoe? En wat kan je dan?
En ik heb de internet wifi aan de praat, maar ik wilde er ook mee op mijn pc komen via draadloos netwerk,
Wie kan mij daar bij helpen?

Mvg, Robert }:O
Hallo Robert/Astrid.

Ik neem aan dat je de Yarvik Tab 210 bedoelt, de 2010 bestaat niet.
Hier kan GEEN telefoonkaart in, en wat betreft "ik wilde er ook mee op mijn pc komen" zal je toch iets specifieker moeten zijn. Wat wil je op je pc komen? Bestanden afspelen van je PC?

Verwijderd

Topicstarter
op het netwerk van mij als ik via mij yarvik naar een van de pc kan komen voor bestanden te halen

Verwijderd

Topicstarter
en wat betekend dan (TF-Kaart is verwijderd) dat is een melding die ik krijg op mijn yarvik

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:15:
en wat betekend dan (TF-Kaart is verwijderd) dat is een melding die ik krijg op mijn yarvik
Dat je sd card verwijdert of unmount is.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo en welkom op GoT :)

Bij je aanmelding is er gewezen op Het algemeen beleid , dat was niet voor niets. Daarin staan de regels waar een topic aan moet voldoen. Als je nog eens even Het algemeen beleid #quickstart door wilt nemen dan zul je zien dat jouw topic er niet aan voldoet. Op GoT verwachten we namelijk dat gebruikers zelf eerst proberen het probleem op te lossen en daar dus actief mee bezig zijn geweest. Zoals je topic er nu uit ziet "dump" je de vraag en verwacht je dat anderen actief jouw probleem op gaan lossen. Graag dus de topicstart aanvullen (met de [edit] knop) met wat je zelf allemaal al hebt gedaan om het op te lossen.
Veel plezier en succes toegewenst op GoT.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1