Toon posts:

[iPhone 4] achterkant gebarsten, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas is dit ook mij voorgevallen.. Nu heb ik alleen een verzekering afgesloten die, met wel 50 euro eigen risico mij dekt voor valschade.
Alleen op eBay zijn dus die glasplaatjes voor 20 euro (ja geen origineel Apple materiaal) te koop.
Ik moet dus even een afweging maken, de tweede optie is wel veel makkelijker want dan ben ik mijn telefoon sowieso niet kwijt, en het scheelt geld.
Alleen wil ik graag zo'n Pinlo Slice 3 cover op de achterkant zetten.
Mijn grote vraag:
Past deze over zo'n achterkantje van eBay of verschilt deze echt meetwaardig in grootte zoals ik hier en daar een bewering over lees.
Zoja dan ga ik mogelijk toch de keuze maken om hem weer helemaal als origineel te laten fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 15:36
Maar even dan een andere, praktische en economische vraag:

Waarom heb je dan in hemelsnaam een verzekering met valschade genomen als je toch je eigen risico te duur vindt en het nu weer goedkoper (lees: slechter) wil oplossen om:

A: geld te besparen
B: niet zonder iPhone te zitten.

A: had je al kunnen doen door geen verzekering af te sluiten

Betreffende de maten, als er nu al meldingen worden gedaan van afwijkingen zou ik het persoonlijk niet gaan gokken.

[ Voor 14% gewijzigd door SpoekGTi op 18-09-2011 20:51 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om dan even jou praktische, economische vraag te beantwoorden:
De dekking voor valschade zat er naast de waterschade (en andere vormen die een negatieve invloed hebben op mijn iPhone) gewoon bij, ik wou er graag tegen beschermd zijn.
Daarnaast kan valschade veel ernstiger zijn dan een barstje op de achterkant, het had bijvoorbeeld ook de voorkant kunnen zijn en die had ik sowieso niet zelf willen oplossen of dat er intern iets stuk was gegaan denk aan bijvoorbeeld de camera. Dan had ik
A: al mijn geld eruit gehad die ik betaald heb voor mijn verzekering
B: graag even zonder mijn iPhone gezeten om een weer volledige functionele iPhone terug te krijgen.

De meldingen zijn niet echt met echte bewijzen van meetbare afwijkingen, tot nu toe en meer gebaseerd op uiterlijk dus als iemand echt kan vertellen of die milimeters groter is hoor ik dat hier dus graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bn326160
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:34
Ik zou gewoon voor een achterkant van eBay gaan, ik heb zelf ook 2(!) schermen moeten bestellen bij WeFixMac.com :(. Ze passen perfect en je ziet geen verschil.
Je kan eventueel voor een custom (metalen ofzo) achterkant gaan ;)

🤞🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ik zou eerst even kijken naar de voorwaarde die je verzekering stelt. ;)

Stel je denkt nu goedkoop af te zijn door voor 20 euro een nieuw achterkantje te nemen, terwijl ze straks niet je waterschade repareren omdat hij open is geweest. :) En ja, andere achterkantjes kunnen ze zien. Ebay achterkantjes zijn toch net iets anders. (is al eens een topic over geweest hier op GoT)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!