Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Virtualbox] Spotify hangt door Virtualbox

Pagina: 1
Acties:

• s.stok
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 29-04 13:58

s.stok

Webdeveloper since 2003

Topicstarter
Ik hoop dat iemand kan helpen, want ik ben radeloos.

Sinds een tijdje geleden had ik constant dat Pidgin tijdens het opstarten vastliep.
En hierna ging Spotify moeilijk doen. Ik heb toen alles nageplozen en kon niets ontdekken dat het probleem kan veroorzaken.

In een laatste poging heb ik toen Oracle Virtualbox verwijderd, en hierna geen hangs en crahses meer gehad met Spotify.

Omdat ik Virtualbox echter nodig heb voor bepaalde tests, heb ik het vandaag opnieuw geïnstalleerd.
En jawel, Spotify loopt na 1.25 minuten helemaal vast. Met oprecht helemaal, want de enigste manier om het te stoppen is de computer opnieuw opstarten _/-\o_ (het draait verder op de achtergrond en wil op geen enkele mogelijkheid meer beëindigen).

Ik heb alle drivers bijgewerkt, geen virussen, Windows is up-to-date, geheugen test geeft geen fouten.
Alleen als ik Virtualbox verwijder loopt Spotify niet meer vast 8)7

Ik gebruik Windows Vista Home Edition SP2 (32bit) met de volgende hardware.

Asus Maximus Extreme
Intel Quad Core 2 Duo, 3Ghz
2GB RAM

Het heeft vroeger altijd gewerkt, en heeft op een gegeven moment gewoon de geest geven.
Ik ben zelf erg kundig met computers, maar dit is mij een raadsel.

"fouten verifieer je niet met een "; DROP DATABASE" commando. " Arnoud Engelfriet (Security.nl)

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True