Weinig ruimte SSD

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
hoi mede tweakers

ik heb een vraagje over mijn SSD ik heb de OCZ Vertex 2 60 gig en ik heb erg weinig ruimte terwijl ik niks op mijn ssd heb geinstaleerd behalve windows ik heb me pagefile al op de 2 tb schijf gezet en nog steeds heb ik maar 21.8 gig vrij van de 55.8 die ik kan gebruiken ik kan egt niet vinden wat er zoveel gig gebruikt zou iemand weten welk programma er zoveel gig inneemt?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Pak eens een prog als sequoia treeview om te zien waar de ruimte aan opgaat.
Zonder te weten wat er op je systeem is geinstalleerd kunnen we hier natuurlijk niet zoveel zinnigs over zeggen, dusk ijk gewoon welkep rogs je ruimte opsnoepen.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je pagefile verplaatsen is niet zo heel slim, maak hem dan gewoon variabel en default klein.

Veel MB's worden vaak gepakt door de tmp/temp dir's, hibernate, photoshop temp folders, system restore, etc. Daar vallen soms heel wat bitjes te winnen, maar wat Terw_dan zegt, even een goed toolje downloaden die het grafisch inzichtelijk maakt waar de mb's naar toe gaan.

specs

Verwijderd

Topicstarter
bedankt!

ik heb weer 34.2 gig vrij heb de tool treeview gebruikt en zag dat office starter op me schijf stond en ik heb hibernate uitgeschakeld dat nam de meeste ruimte in bedankt voor de tips.