Wat moet ik doen, en wat niet???

Pagina: 1
Acties:

• matthijsg
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 17:30
Hallo,

Misschien dat er wel een soortgelijk topic bestaat maar toch voor deze vraag;
Ik heb zelf een iPod touch (4g 32 gb) en heb afgelopen week mijn Blackberry curve 8520 binnen gekregen (vekregen via een prijsvraag . Nou vind ik, en waarschijnlijk ben ik niet de enige, Blackberry is *** zowel besturing als apps etc. Nou heb ik de kans om van mijn vader een iphone (3GS 32 gb) over tenemen tussen de 100 en 200 euro (dat verschilt per dag :{) Nou weten jullie allemaal dat er een nieuwe iphone aankomt en dat er hardnekkige geruchten zijn over een ''budget'' iphone. Rara, wat moet ik kopen en verkopen, houden en niet. Misschien beetje brutaal maar ter info, ben gewoon middelbare scholier, dus een abo van 45 eurie per maand kan wel, maar is wel erg aan de hoge kant, daarbij red ik het met 20 euro beltegoed zeker 3/4 maanden! ik hoor het graag.

(zelf zat ik te denken, verkoop nu blackberry, ergens ligt wel een oude mobiel, dan richting okt. mijn iPod en zie wel wat de prijs van een 3gs op marktplaats doe, want de prijs op marktplaats is de prijs die me pa wil hebben roept hij steeds, en dan zijn iphone gewoon over te nemen!)

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Niemand weet of er een budget iPhone komt. Ergens deze dagen gaat apple een keynote houden, en ook daarvan weet niemand wanneer. Ik denk dat je even ±een week het nieuws moet afwachten.

• matthijsg
je weet trouwens niet wat slim is, de BB nu verkopen of (over een maandje+) verkpen?

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Nu verkopen natuurlijk, is ie nieuwer ( zeg maar gewoon nieuw nog) en dus krijg je er meer geld voor ;)

• matthijsg
Bedankt, enig idee is het verstandig of iets in die sweer, iphone 3gs of 4 (prepaid/simlockvrij). wat is trouwens de gemmiddelde prijs iphone 4 op marktplaats, zelf krijg ik daar geen helderheid in.

• MrHankey
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-02-2022
Ik denk dat de budget iphone echt niet goedkoper gaat worden dan 300-400 euro, als die er al komt in Europa.
Ik zou je blackberry nu de deur uit doen, geld apart zetten. RIM's markt krimpt, dus voor app-makers steeds minder interessant. Minder apps voor Blackberry, dus weer minder intressant voor consumenten. Ze zitten in een visieuze cirkel, en jouw blackberry wordt daardoor minder waard. Dus liever morgen verkopen dan overmorgen.
Dan zodra de iphone 5 aangekondigt wordt naar je pa toe gaan en zeggen dat zn telefoon nix meer waard is (100-150 euro max). Maar, je kan ook een abbonement nemen van 20-25 euro en dan 200-250 euro bijbetalen voor je iphone 5 (geld van je blackberry, en van je itouch waar je dan nix meer aan hebt).
Succes! :)

• matthijsg
Bedankt mrHankey, denk dat ik aardig jouwmening deel en ook ongeveer ga voor jou plan. Ben bezig met de BB op marktplts, Touch gaat binnen nou en zeg begin okt op de marrktplts (prijs rond de 210??) ff een smartphone lose periode van een paar weken (haha) en dan kijken wat de Apple doet (300-400 is mij wat aan de dure kant mocht deze erkomen) zoek ff op die interweb naar iphone 4 mocht deze ergens kunnen krijgen dan voor 250+- euries en anders voor eurotje of 100-150 3gs.
Pagina: 1