MooMooFarm

Pagina: 1
Acties:
  • 998 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Gezien D3 de komende maanden toch echt een feit gaat worden, vroeg ik mij af of er nog leden actief zijn van de MooMooFarm ten tijde D2:LoD.

Oftewel oude antieke Got-ers meld en verzamel u hier!!

De rede dat ik die niet in het D3 of D2lod topic doe is, omdat ik dat onoverzichtelijk vind. Daarnaast wil ik kijken wie er nog zijn en of we mogelijk de oude groep bij elkaar kunnen krijgen voor D3 :P

Ben alleen een hoop nicks vergeten van toen...Ik denk aan Kamiel, Sauron, Nantasquad, Bartus (ofzo) etc

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Bunaman meld zich. Lid van het 1e uur. Speel sinds kort weer D2:Lod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Wat was MooMoFarm dan, ik ben wel zo'n antieke 2d speler en speel momenteel ook nog D2:LOD en D3 staat zeker op mijn planning :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Shuvit schreef op zondag 18 september 2011 @ 11:27:
Wat was MooMoFarm dan, ik ben wel zo'n antieke 2d speler en speel momenteel ook nog D2:LOD en D3 staat zeker op mijn planning :)
Een community ontstaan uit het D2 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Hmmz volgens mij is de oude garde heen gegaan ofzo :P

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben niet actief geweest (en ken het ook niet) in MooMooFarm, maar er zijn wel een aantal Gotters waar ik vaak mee optrok in D2:LoD. Vind het een goed idee om hier eens te brainstormen over een eventuele clan in D3. Eens zien wat voor wending dit topic gaat nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ha, dat weet ik nog wel, maar dat is wel heel erg lang geleden. Toen had ik overigens geen T.net account, ik las alleen maar mee, maar heb wel met leden meegespeeld zo nu en dan.

Ben nu ook weer m'n 8e sessie begonnen. Natuurlijk geen enkel char meer over, door herinstallatie via b.net zelfs m'n singleplayer chars weg. Ach ja...

Een reincarnatie van toen lijkt me prima, D3 ga ik natuurlijk halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Hoewel ik er ook niet bij zat toendertijd, speelde ik ontzettend veel D2 en dat zou ongetwijfeld met een aantal Tweakers geweest zijn. Ik ga zeker deelnemen aan deze community :)

Ik kan helaas mijn chars van toen ook niet echt meer herinneren, Shuvvie of Shuvit moet een sorceress geweest zijn :D

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:02
Dat was ik.

Met Nantasquad en neo! :D En Jive

http://web.archive.org/we...http://www.moomoofarm.nl/

[ Voor 50% gewijzigd door RedHat op 19-09-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Topicstarter
Hey REdhat!!!

Ja MArcel 2 heeft jive hiero :)

Ik was TheUnknown aka unkie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:02
Die ken ik ook nog wel ja!

Heb jou echt héél lang geleden een Eaglestorm gegeven toen ik stopte :D

[ Voor 59% gewijzigd door RedHat op 20-09-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-10 22:00
Hoewel ik geen lid ben geweest van MooMooFarm in D2 heb ik het wel sinds het uitkomen van LoD (ongeveer) gespeeld (met tussenpauzes). Het lijkt me wel een goed idee om met een groep GoT'ers in D3 samen te gaan werken!

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 16:41

psychoclown

Back in black

Een opsomtopic is niet de bedoeling, wat mij betreft kun je D2 gerelateerde zaken prima in het D2 topic bespreken.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.