Toon posts:

Printer delen lukt niet met NT4 en W2K

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal

Ik heb een computer met NT4 Workstation met een HP 710C. Tussen deze computer en een andere computer met Windows 2000 loopt een netwerk. De computer met Windows 2000 kan niet printen op de HP 710C. Deze printer wordt niet gezien als plug-en-play, schijnt...

Op beide computers zijn de gebruikers aangemaakt met volledige toegang tot alles.

Weet iemand of zoiets in principe zou moeten werken of dat je dan ook bepaalde drivers voor bepaalde versies moet installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 02:39
als je em op die 2K pc installeert als netwerk printer, en je users & rechten zijn goed, dan zou ie em gewoon moeten zien en vanzelf gaan vragen naar win2000 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie666
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-06-2024
zover ik weet met de HP7xx serie NIET

maar met een andere normaal gesproken wel.

heeft iets met Bidirectionele communicatie te maken ofzo.

zou best kunnen dat het wel gaat maar standaard NIET met een HP710C als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 12:08
kan best wel eens kloppen.
Ik heb ook nog n HP710 staan en die krijg ik niet gedeeld tussen twee Win98 bakken :(

Misschien iemand die daarvoor de oplossing (als die er al is) weet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm... je kan de bidirectionele communicatie toch uitschakelen? HP printers printen ook wanneer de poort op SPP of nog lager staat ingesteld. Dan heb je geen bidirectionele communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
710 moet je lokaal installeren en daarna handmatig de poort aanpassen in \\computernaam\sharenaam

Netwerkinstallatie is niet mogelijk / werkt niet. :)
Pagina: 1