Hallo iedereen,
Ik wil ben de tevreden eigenaar van een Samsung Galaxy Mini met een tot nu toe ongeroote, stock 2.2 ROM erop. Echter wil ik mijn telefoon in de nabije toekomst (als de garantie (bijna) is verlopen) rooten en er custom ROMs opdraaien. Omdat er voor deze telefoon nog geen topic was en de telefoon nog redelijk populair schijnt te zijn
heb ik dit topic maar gestart. Wat ik ervan heb begrepen is dat de ontwikkeling van veel custom ROM' s plaatsvind op dev fora, zoals XDA Developers, etc. Daardoor schijnt het lastig te zijn om een overzichtelijke, complete lijst van custom ROMs voor jou specifieke toestel te vinden. Veel ROMs bestaan alleen maar binnen XDA Developers.
Nou heb ik zelf al wat gegoogled voor hier met een aantal domme onnodige vragen aan te komen. Wat ik van dit artikel begrijp zijn er maar 2 custom ROMs die draaien op onze Mini.
Maar er kunnen natuurlijk elk moment weer nieuwe ontwikkeld/geport worden. Daarom heb ik dit topic aangemaakt. Zodat gebruikers van de Galaxy Mini kunnen kijken welke ROMs er allemaal zijn voor hun telefoon. Ook zal ik proberen om links toe te voegen over hoe je je Mini root, upgrade naar Gingerbread 2.3.3 of 2.3.4 en custom ROMs installeert.
Ik hoop dat iemand wat heeft aan dit topic. Links en meer info komen later
,
Superpelican
EDIT: Als iemand zelf nog wat info of nieuws heeft die in dit topic zou passen (dus in elk geval over de Galaxy Mini)
dan mag je dat natuurlijk plaatsen. Het is fijn als iedereen er aan bijdraagt om er een interessant, informatief en geupdate topic van te maken
Ik wil ben de tevreden eigenaar van een Samsung Galaxy Mini met een tot nu toe ongeroote, stock 2.2 ROM erop. Echter wil ik mijn telefoon in de nabije toekomst (als de garantie (bijna) is verlopen) rooten en er custom ROMs opdraaien. Omdat er voor deze telefoon nog geen topic was en de telefoon nog redelijk populair schijnt te zijn
Nou heb ik zelf al wat gegoogled voor hier met een aantal domme onnodige vragen aan te komen. Wat ik van dit artikel begrijp zijn er maar 2 custom ROMs die draaien op onze Mini.
Ik hoop dat iemand wat heeft aan dit topic. Links en meer info komen later
Superpelican
EDIT: Als iemand zelf nog wat info of nieuws heeft die in dit topic zou passen (dus in elk geval over de Galaxy Mini)
dan mag je dat natuurlijk plaatsen. Het is fijn als iedereen er aan bijdraagt om er een interessant, informatief en geupdate topic van te maken
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2011 20:15 ]