Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik ben dus op zoek naar een andoid telefoon. op zich kan ik uit allemaal kiezen. daar zit het probleem. ik kan uit allemaal kiezen.

er zijn er zoveel. de samsung galaxy s2 die door velen als de beste wordt gezien, maar van slechte bouwkwaliteit. sony erickson die betere bouwkwaliteit heeft maar drama battery. een verzameling HTC's waarvan de sensation weer het vlaggenschip schijnt te zijn.

nu weet ik dus nog niet welke ik moet nemen.

zit te twijfelen tussen de samsung galaxys2 vanwege de snelheid, maar twijfel door de touchwizz en bouwkwaliteit.
een htc sensation vanwege snelheid en sense echter hele slechte batterij
of msischien gewoon een HTC desire S. goede bouwkwaliteit. redelijke batterij (kleiner scherm) makkelijker broekzak en ook sense, maar wel minder futureproof en snel..

wie heeft het bos gezien door al die bomen en kan mij op weg helpen?

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:54
Sja je zult toch echt zelf de keus moeten maken. Welke telefoon vind je het mooiste? Waar denk je het meeste aan te hebben? Ikzelf ben nog steeds namelijk super blij met mijn HTC Legend, ondanks dat ik toen ook kon kiezen voor de HTC Desire, maar toch ging ik voor uiterlijk.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:40
volgens mij heb je zelf al opgesomd wat volgens jou de voor en de nadelen zijn. Alleen is niet voor iedereen hetzelfde een voor of nadeel. Ga naar een winkel, probeer ze uit.

Wat betreft future proof... De future voor een mobiele telefoon is ongeveer 2 jaar en de galaxy S wordt nog veelvuldig verkocht na 1 1/2 jaar na uitkomen...

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:26

Dennahz

Life feels like hell should.

Sowieso kunnen telefoons tegenwoordig veel langer meegaan dan vroeger (qua software en up to date blijven) door de custom roms. Ik heb sinds begin dit jaar een X10 en door de custom roms (hoewel je nu ook officieel 2.3. hebt) kan hij weer een tijdje mee.

Batterijverbruik valt heel goed mee hoor. Ligt echt aan je instellingen/software :)

Twitter

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:21

Mavamaarten

Omdat het kan!

Vertel ons vooral eens eerst wat je eisen zijn.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
eisen zijn eigenlijk makkelijk:

android
redelijk goede batterij (makkelijk een dag heavy use van twitter en facebook)
redelijke goede bouwkwaliteit

niet noodzakelijke eisen:
goldplated
quadcore
bediende voor bediening... :D

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-11 19:08

Garyu

WW

Budget?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

Topicstarter
maakt niet uit

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-11 15:50

Morenoo91

Flexible Mexican

Galaxy S2 slechte bouwkwaliteit?
Dacht 't niet, gorilla glass etc. Verre van

PSN: MGFlexican.

Verwijderd

Topicstarter
hoor van heel veel mensen dat hjij er plasticachtig is en heel gevoelig voor kapot gaan

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Op basis van bovenstaande eisen is met een beetje hulp van een zoekmachine best een lijstje te maken. Kijk bijvoorbeeld eens in de my-review sectie op Tweakers. Daar beschrijven eigenaren van toestellen die op jouw shortlist komen te staan wat ze bevalt en wat niet. Op basis van die reviews kan je waarschijnlijk een beste keuze maken. Kom je er dan nog niet uit, dan ben je uiteraard hier weer van harte welkom.

GoT is echter geen helpdesk waar je iedere vraag kan dumpen. We verwachten eigen inzet van bezoekers. Mocht van eigen initiatief geen sprake zijn, dan zijn we genoodzaakt om een topic als dit dicht te gooien. Ik laat hem nog even open, maar verwacht niet dat wij een keuze voor jou gaan maken.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Verwijderd

Topicstarter
En hiervoor hebben we op Tweakers De DM knoppen. Als je het niet eens ben over moderaties, mag je dat via die knop melden of via een mail!

[ Voor 95% gewijzigd door PaT op 16-09-2011 23:25 ]

• imeR
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:43
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 17:51:
hoor van heel veel mensen dat hjij er plasticachtig is en heel gevoelig voor kapot gaan
Case d'r om en opgelost. Dat hij kapot gaat, komt vaak doordat mensen hem in hun kontzak stoppen. Vind je 't gek? ;)

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
quadcore? :)

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:37
imeR schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 18:04:
[...]

Case d'r om en opgelost. Dat hij kapot gaat, komt vaak doordat mensen hem in hun kontzak stoppen. Vind je 't gek? ;)
Inderdaad. Hij is ook heel licht, maar wel super stevig. Als je hem stuk wilt hebben moet je wat geweld gebruiken.

Ik heb zelf een Sensation en werkt perfect. Eigenlijk werken alle Android toestellen perfect, en zullen ze aan jouw eisen voldoen. Als je heavy Twitter / Facebook gebruikt zou ik HTC aanraden, deze heeft een zeer goede integratie met Twitter en Facebook in het telefoonboek.

Zucht...

Verwijderd

Topicstarter
Nogmaals, als je het niet eens ben met moderaties, mail of DM me, maar doe dat niet in het topic zelf. Mocht je toch door gaan, dan volgen er gepaste acties.

En voor wat betreft de jonge pikkies, dat valt reuze mee...

[ Voor 63% gewijzigd door PaT op 16-09-2011 23:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
voor de mensen die wel de moeite nemen om inhoudelijk te reageren. dank jullie wel. ga dan zeker kijken naar de galaxy s2 en de sensation.

gelukkig hoor ik hier dat het toch wel een stevig toestel is. heb hem zelf wel vaak in mijn broekzak, geen kontzak uiteraard. scherm enz zijn van gorillaglas dus dat mag geen probleem zijn.

ben er wijzer van geworden. ga ze beide checken en maakt de keuze en zoektocht een stuk sneller en makkelijker

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Kijk es in het sensation topic. Die houdt het nog geen 7 uur uit op 1 batterij. dus die valt af lijkt mij.

Verwijderd

Topicstarter
kijki. keuze wordt steeds makkelijker. telefoon met een redelijke accuduur is wel een must. misschien toch de desire s bekijken?

Verwijderd

Volgens mij is het makkelijk: blijkbaar zijn de verschillen zo klein dat het uiteindelijk allemaal niet uitmaakt. Dan kun je dus gewoon een muntje opgooien welke het wordt. Blijkt het niet zo makkelijk te zijn, dan moet je voor jezelf even uitzoeken waarom het toch verschil maakt. Dan is de keuze ook zo gemaakt.

Geen probleen vs. geen probleem :p

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:20
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 23:28:
Volgens mij is het makkelijk: blijkbaar zijn de verschillen zo klein dat het uiteindelijk allemaal niet uitmaakt. Dan kun je dus gewoon een muntje opgooien welke het wordt. Blijkt het niet zo makkelijk te zijn, dan moet je voor jezelf even uitzoeken waarom het toch verschil maakt. Dan is de keuze ook zo gemaakt.

Geen probleen vs. geen probleem :p
Dan gaat het misschien meespelen welke goedkoper is? Enfin, dat mag je zelf uitzoeken :D

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zoals je leest in de posts kan niemand voor je beslissen wat je moet kopen, dat moet je toch echt zelf doen. Lees de toesteltopics en reviews en maak dan zelf de beslissing. Jij weet wat belangrijk voor je is en in welke mate. Hier gaat een slot op.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.