[iPhone]Door de Great Firewall breken in China

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Topicstarter
Ik ga volgend jaar naar China, niet voor het eerst. Vorige keer was ik er voor het eerst met m'n iPhone en heb ik er makkelijk een 3G simcard kunnen versieren. Echter, de echt leuke dingetjes als Twitter en Facebook werken er niet. Nu zou ik - tegen de lokale wetgeving in, dat besef ik wel - toch van Facebook ed gebruik willen maken ginder. Bestaat er een oplossing om ginder wel 3G verbinding te hebben, maar bijvoorbeeld met een VPN achtige structuur die firewall te omzeilen? Op m'n laptop kon ik dit makkelijk met Remote Desktop Connection, maar ik zoek dus een oplossing waarbij ik niet echt een PC van hier overneem, maar gewoon verbinding maak zodat de native Facebook app (en de rest) verbinding kan maken met de Facebook servers.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 10:34
Met de Iphone kan je gewoon alles over VPN laten gaan. Je kan wel ergens een goedkoper server zoeken en een VPN opzetten, of ergens een VPN account nemen (maar die kunnen geblokkeerd zijn).

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 17:11

Underworld

+1 Inzichtvol

Oh my god... :X wist niet dat ze facebook en twitter hadden geband... dacht alleen Google.
Zijn er nog meer website waar je niet op mag?

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:40

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Underworld schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 22:21:
Oh my god... :X wist niet dat ze facebook en twitter hadden geband... dacht alleen Google.
Zijn er nog meer website waar je niet op mag?
Vast wel, maar dat was de vraag niet ;)

@TS: wellicht kun je dingen via Teamviewer oid doen? Die kan ook gewoon een VPN opzetten en het verkeersecuren vziw :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:25
Ik was begin dit jaar in China en heb toen gewoon de vpn optie in mijn iPhone gebruikt. Werkte perfect en een stuk sneller omdat ze het versleutelde verkeer niet analyseerden

CISSP! Drop your encryption keys!