Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• michielvoo
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-09-2020
Ik heb een Samsung Omnia 7 in bruikleen voor een paar maanden, maar geen oplader. Zou ik een kabeltje met Micro-USB aansluiting kunnen kopen en deze i.c.m. mijn iPhone oplader gebruiken?

Volgens mij moet dat gewoon werken als de iPhone oplader volgens de USB standaard een apparaat via de USB aansluiting van stroom voorziet toch?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:10

D4NG3R

kiwi

:)

Ja.

Nee serieus meer kan ik er niet van maken. :+

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ja, dat moet wel werken. Maar er zitten nog wel verschillen in die "usb standaard". Afhankelijk van het type apparaat en de lader kan het zijn dat je beperkt wordt in de stroomsterkte waarmee je oplaadt. Als je telefoon de lader niet als snellader herkent zal hij terugvallen op max 500mA, hetzelfde als wat je krijgt als je hem via een usb-poort van je computer oplaadt (dat kun je ook doen). Hoe die herkenning werkt is helaas voor niet alle apparaten hetzelfde. Ik weet ook niet of in WP7 te zien is of je een usb- of snellader hebt.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

u_nix_we_all schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:52:
Ja, dat moet wel werken. Maar er zitten nog wel verschillen in die "usb standaard". Afhankelijk van het type apparaat en de lader kan het zijn dat je beperkt wordt in de stroomsterkte waarmee je oplaadt. Als je telefoon de lader niet als snellader herkent zal hij terugvallen op max 500mA, hetzelfde als wat je krijgt als je hem via een usb-poort van je computer oplaadt (dat kun je ook doen). Hoe die herkenning werkt is helaas voor niet alle apparaten hetzelfde. Ik weet ook niet of in WP7 te zien is of je een usb- of snellader hebt.
Oh, daarom laad de gewone lader sneller dan via de computer. Wist ik niet, thanks :D.

• michielvoo
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-09-2020
Ok, ik ga het gewoon proberen dan, bedankt!