ik zit net in Win2k, ik vond hem al wat vaag doen de laatste paar uur, want IE5 gaf soms ineens een foutmelding. Maar toen ik Counterstrike wilde doen zegt ie dat mn executable veranderd is ofzo en CS doet het dus niet. NFS porsche startte wel op maar win2k gaf een BSOD
vervolgens gereset en na het win2k bootmenu blijft het beeld zwart, gebeurt verder niks. Toen WinME geprobeerd: geeft aan dat de volgende apparaten beschadigd zijn:
vcomm
CONFIGMG
VCOMM
ik kan ook niet meer in safe mode opstarten
WTF is er aan de hand???? PC stond vanaf vanmorgen aan, heb alleen wat geinternet, dreamweaver en counterstrike. En opeens dit???
ik ga nu maar wat hardware uitwisselen enzo om te kijken of het misschien aan de hardware ligt, maar als iemand nog suggesties heeft help zeg het..
mn sys:
amd k6/2 500 (niet OC-ed)
dfi p5bv3+ mobo
2x128MB pc133 @ cas2
voodoo3 agp (OC-ed naar 175, maar das alleen in win2k zo)
SB pci64
alvast bedankt voor reacties
vervolgens gereset en na het win2k bootmenu blijft het beeld zwart, gebeurt verder niks. Toen WinME geprobeerd: geeft aan dat de volgende apparaten beschadigd zijn:
vcomm
CONFIGMG
VCOMM
ik kan ook niet meer in safe mode opstarten
WTF is er aan de hand???? PC stond vanaf vanmorgen aan, heb alleen wat geinternet, dreamweaver en counterstrike. En opeens dit???
ik ga nu maar wat hardware uitwisselen enzo om te kijken of het misschien aan de hardware ligt, maar als iemand nog suggesties heeft help zeg het..
mn sys:
amd k6/2 500 (niet OC-ed)
dfi p5bv3+ mobo
2x128MB pc133 @ cas2
voodoo3 agp (OC-ed naar 175, maar das alleen in win2k zo)
SB pci64
alvast bedankt voor reacties