Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
Mensen, het is mij compleet onduidelijk hoe ik nu mijn ebooks en comics of andere files in mijn tab krijg. Het lukt mij wel via Dropbox maar om dat nu voor elk los bestand te doen vind ik een beetje omslachtig.
Wanneer ik mijn tab aan de pc/mac hang gebeurt er gewoon niets. Heb ik nog een driver nodig iod?
De manual helpt mij ook niet echt verder. Dat is alleen een quickstartguide...

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11 21:26
Wellicht even handig om te vermelden welk Tablet je hebt.

Heb je geen sdkaart erin zitten waar je alles op kan zetten?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-11 21:21
met een android tablet kun je die gewoon via usb aansluiten, dan komt er als het goed is een popu waarin je aangeeft of dat je alleen wilt laden fo bijvoorbeeld files erop wilt plaatsen...
zo niet moet je in je instellingen op "verbinden met pc" klikken (dit op android 2.2) en daar heb je wat meer opties die je aan/uit kunt zetten...

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 14:50
En even je tablet 'unlocken' anders kan het voorkomen dat het niet de verbinding maakt.

• RichieSD
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-02 14:31
Sorry, het is dus een Galaxy Tab 10.1
Ik zou graag de tab onder OSX Lion willen beheren, maar als het echt niet anders kan is Win7 ook mogelijk.
Er is volgens mij ook iets als "Samsung Kies" maar dat werkt alleen samen met iTunes voor de muziek en video dacht ik...

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

met me telefoon kan ik gewoon met kies bestanden overzetten, geen itunes nodig hoor.
ik zie dat bij de tab ook kies staat voor download dus je zou het kunnen proberen.
zowel windows als mac versie.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Pagina: 1