Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:05
Vroeger had ik een D-Link router waarin oa MAC filters en Tijdvakken in te stellen waren zodat je bv in kon stellen van hoe laat tot hoe laat de gebruikers konden internetten (voor de kids).
Tegenwoordig heb ik een Sitecom router (wl-303) waar deze functies helaas niet inzitten. Ik heb de oude D-Link nu als switch/ap achter de Sitecom zitten en schakel deze met een schakelklok aan en uit op de gewenste tijdstippen (tijdvakken werken niet als ik hem als switch gebruik).
Omdat ik de Sitecom toch wat te beperkt vindt wat dit soort functies betreft zou ik graag een andere router hebben die veel instellingsmogelijkheden heeft. Voorwaarde is wel dat het een 300N (XR) wifi-router moet zijn. Op de websitres van de fabrikanten is hier niet veel over terug te vinden, misschien kan iemand een advies geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ga eens kijken naar openwrt dd-wrt etc

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevenschouten
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-09 16:47
kijk eens naar een software firewall zoals clarkconnect.

gebruik het zelf ook en je kan erg veel instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 01:41
Kijk eens naar de TP-Link TL-WR1043ND
Uitgebreide feature's, prijstechnisch erg interessant.
En lees er positieve verhalen over.

Macfiltering is overigens niet echt een feature waar je wat aan hebt. Macadres is te eenvoudig te wijzigen.

[ Voor 49% gewijzigd door aZuL2001 op 16-09-2011 12:31 . Reden: linkje added ]

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:15
Macfiltering is overigens niet echt een feature waar je wat aan hebt. Macadres is te eenvoudig te wijzigen.
hangt van de kennis af van de gebruiker......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:05
Keuze is gevallen op de Draytek Vigor 2130Vn. Collega's gebruiken deze met goede ervaring, kan hem voordelig aanschaffen via mijn werkgever.
Pagina: 1