Hallo mensen laptop van mijn broer komt net ff langs bios en dan kun je nog in recovery mode maar daarna zwart scherm. Wat kan ik doen
Sorry hoor, maar wat moeten wij hier mee??
Lees eerst Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door, en kom daarna maar terug met meer informatie. wat je hebt gedaan enzovoorts.
Denk je echt dat iemand je zou willen helpen met deze informatie?
Lees eerst Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door, en kom daarna maar terug met meer informatie. wat je hebt gedaan enzovoorts.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gezellig maar das me iets te veel werk om te vinden waar het probleem vind aangezien ik de laptop niet ken en ik weet niet wat hij er mee doet dus gwn recovery mode danQuad schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:02:
Sorry hoor, maar wat moeten wij hier mee??
Jammer dan, maar zo gaat het hier op GoT niet.ionn schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:04:
[...]
Gezellig maar das me iets te veel werk om te vinden waar het probleem vind aangezien ik de laptop niet ken en ik weet niet wat hij er mee doet dus gwn recovery mode dan
Eerst laten zien wat je gedaan hebt, dan zouden we jou eventueel kunnen helpen om de oplossing te vinden.
Edit: Het wordt met de dag erger hier.. "Hallo laptop doet niet, wat moet ik doen?".
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 16-09-2011 11:07 ]
⏩ PVOutput☀️
je vind het zelf teveel werk, maar je vraagt dan wel aan anderen om wat je kan doen???
\securitymayo schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:06:
je vind het zelf teveel werk, maar je vraagt dan wel aan anderen om wat je kan doen???
Ik vraag om eventuele snelle oplossing maar de enige is recovery mode ( benik ook hartstikke ziek en mijn broer is te lui om zelf te doen
Dan zeg je tegen je broer, zoek het maar uit, ben ziek. Simple as is.
Edit: Ohja, als je best ziek bent, en moe, hoor je in bed te liggen
.
Beterschap in elk geval, en laat je broer anders de troubleshooter door lezen.
Edit: Ohja, als je best ziek bent, en moe, hoor je in bed te liggen
[ Voor 76% gewijzigd door Quad op 16-09-2011 11:13 ]
⏩ PVOutput☀️
Ok ik begrijp maar ik heb daar nu niet zo zin in want ben best ziek en ben daar dus te moe voor maar je we gaan offtopic dus ik laat het hier maar bijQuad schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:06:
[...]
Jammer dan, maar zo gaat het hier op GoT niet.
Eerst laten zien wat je gedaan hebt, dan zouden we jou eventueel kunnen helpen om de oplossing te vinden.
Edit: Het wordt met de dag erger hier.. "Hallo laptop doet niet, wat moet ik doen?".
Bedankt en lig ook al in bed en mijn broer is daar niet zon type voor hij snapt er toch niks vanQuad schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:12:
Dan zeg je tegen je broer, zoek het maar uit, ben ziek. Simple as is.
Edit: Ohja, als je best ziek bent, en moe, hoor je in bed te liggen.
Anoniem: 303530
Komop mensen. Dit is geen helpdesk, maar een discussieforum. Als je blijkbaar niet bereid bent om zelf wat dingen uit te zoeken, wat doe je hier dan nog?
Wegens gebrek aan inzet gaar dit topic op slot. Als je de moeite doet om zelf dingen te proberen en je komt er nog steeds niet uit, open dan een nieuw topic en geef duidelijk aan wat je al hebt geprobeerd.
Wegens gebrek aan inzet gaar dit topic op slot. Als je de moeite doet om zelf dingen te proberen en je komt er nog steeds niet uit, open dan een nieuw topic en geef duidelijk aan wat je al hebt geprobeerd.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.