Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• AFCAjax
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-10 13:11
Goedemorgen Tweakers,

Ik heb een probleem met mijn jack aansluiting van mijn HTC Desire. Ik heb maar geluid aan 1 kan van mijn headset. 2 verschillende headsets geprobeerd, deze zijn ook getest op de PC waar ze gewoon werkte. Ik draai MIUI 1.9.9 maar ik denk dat dat niet van belang is.

Ik hoop dat hier een oplossing voor is, of hij is gewoon naar de kl*te. Wat ik niet hoop overigens.

Alvast bedankt,

Leroy van Zundert

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10:34

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Heb ik ook een keer gehad, toen zat er rommel in het gaatje. Het is even het controleren waard. Ik heb toen de batterij eruit gehaald en met een paperclip in het gaatje zitten purren en er kwam wat opgehoopt stof uit.

You've mistaken me for someone who really cares.

• Reinier
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online
Same here, dacht dat de connector stuk was, zat een spijkerbroekpluisje in.

• AFCAjax
Er kwam inderdaad was pluizig spul uit, als ik zo klaar ben met werken ga ik direct testen en geef ik nog even feedback. Bedankt voor de tip! :D

• AFCAjax
Goedemiddag,

Het stof verwijderen heeft niet geholpen en ben bang dat het dan toch een kapotte connector is van mn HTC.Nu heb ik het een en ander opgezocht; http://www.yagoda.nl/micr...adapter-kabel-p-5032.html

Gaat dit wel werken is nu de vraag...

Alvast bedankt!

AFCAjax wijzigde deze reactie 17-09-2011 13:36 (8%)

• thve
  • Laatst online: 15-10 21:16
dat probleem heb ik ook gehad.
telefoon opgestuurd naar htc, en er bleek een hardware defect te zijn
gelukkig wel garantie!

• AFCAjax
Dat is dus het probleem bij mij, geen garantie meer. En ik kan ook niet zonder deze telefoon ivm. access tot het internet. Ik ben benieuwd of zo een kabeltje helpt.

• coredalae
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 15:06
k weet niet, maar een vriendin had op gegeven moment ook problemen met haar Jack connector met een oudere Insert Coin rom. dit was wel gefixed door een andere (nieuwere) rom te installeeren. probeer dus even een andere rom ;)

android since G1.

• AFCAjax
Ik zal vanavond even Oxygen of CM7 flashen, maar ik wil wel graag op MIUI blijven. Wat een heerlijke ROM!
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True