Toon posts:

Harman/Kardon + HDD van Western Digital

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een HDD (Western Digital, Elements 1,5TB) aangesloten op mijn Harman/Kardon HS 210 setje (jaja kan ook via LAN je pc, maar woon hier pas net en heb nog geen internet, wifi etc.). Maar het probleem is dus dat het heel lang duurt voordat hij een track afspeelt of hij loopt gewoon vast ofzo.. Waarschijnlijk zal dit iets met formatteren te maken hebben om het op te lossen, maar in welke format moet ie dan staan? Of is er een andere oorzaak?

Ik ben verder een leek, dus echt alleen gisteren aangesloten en het probleem geconstateerd.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2011 10:24 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:48

D4NG3R

kiwi

:)

Welke HDD welk Harman/Kardon setje?

Je TS is erg mager en ik kan er niet in vinden wat je zelf al hebt geprobeerd..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het voor je aangepast.

Verwijderd

Topicstarter
Schopje

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Welk FS gebruik je op dit moment dan? FAT32 wordt in principe door zo'n beetje ieder apparaat gesupport, dus je kunt dat eens proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat nooit veranderd :P
Maar het doet het allemaal wel, alleen zit er een periode tussen 2 liedjes in. Of het loopt gewoon helemaal vast..

Verwijderd

Topicstarter
Morgen maar eens kijken of het beter werkt via LAN. Dat is inmiddels binnen :P
Maar ook op de computer doet dit probleem zich op een zelfde manier voor. Als ik een afspeellijst heb in iTunes of iets dergelijks, dan wil het ook wel eens zo zijn dat het een paar seconde duurt voordat het volgende liedje geladen is...
Pagina: 1