Dat een spel klaar is om uitgegeven te worden. Dus dat het naar de persen kan zeg maar.
dan is ie af en kan ie naar de massaproductie gaan..
-Data
-Data
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
[topic=146652]Op dinsdag 20 maart 2001 18:54 schreef Sequence het volgende:
verklaar je nader
[topic=145382]
[topic=132156]
[topic=73533]
[topic=28346]
edit:
Hier stond een foute bewering...
Hier stond een foute bewering...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Het heet 'gold' omdat dan het spel echt af is en op 1 cd'tje naar de persen kan (ik gok dat zo'n master cd ook nog wel een goudkleurtje heeft en anders is het beeldspraak, zo'n disk is wel goud waard
). Dus als een spel gold is hoeft ie alleen nog maar ge-massa-productied te worden (sorry voor dat woord, had ik zin in
) en dan kun jij hem als gamer ietsje later kopen.
Waarschijnlijk bedoel je het verschil tussen byv. SoF en SoF Gold.
Ik vermoed dat bij Gold de makers vinden dat ze genoeg hebben gedaan en dat ze van plan zijn geen updates meer aan het proggie te brengen.
Ik vermoed dat bij Gold de makers vinden dat ze genoeg hebben gedaan en dat ze van plan zijn geen updates meer aan het proggie te brengen.
Negeren is vooruitzien
Als een spel in ontwikkeling 'gold' is gegaan, dan is de eerste versie van de uiteindelijke cds geperst. Deze worden traditioneel 'gold' genoemd.
Dit zijn de cds die nog een keer op fouten worden getest, alvorens het echte CD persen begint. Een soort 'beta' cd-persing, dus.
Dit zijn de cds die nog een keer op fouten worden getest, alvorens het echte CD persen begint. Een soort 'beta' cd-persing, dus.
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
Pagina: 1