exe file voor wince 4.2 maken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Ik wil het volgende maken

Mijn PNA heeft na een hardreset of als de batterijen leeg zijn de eigenschap om alles naar factory default te zetten. Dit houd in dat er een cab file van de storagecard word ingelezen en dat er een standaard gui wordt ingestelt. Wat ik wil maken is een exe file die niets anders doet dan dan een exe launchen die op de storagecard staat.

Met een batch is dit simpel te doen offcourse of met vbs of wat dan ook. Alleen ik krijg het maar niet gevonden hoe ik dit kan doen voor wince 4.2

Kan iemand me misschien op de juiste weg zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Sorry hoor, maar uit [google=Windows ce 4.2 development] en Wikipedia: Windows CE werd je niet wijzer?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

andreict schreef op donderdag 15 september 2011 @ 23:35:
....Dit houd in dat er een cab file van de storagecard word ingelezen en dat er een standaard gui wordt ingestelt.....
Nou, ik denk niet dat ja apparaat actief zijn settings terug zet hoor. Het komt meer omdat deze settings niet in het flash geheugen opgeslagen worden waardoor alles gewoon weg is zodra er geen stroom meer is.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
Janoz schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 08:05:
[...]

Nou, ik denk niet dat ja apparaat actief zijn settings terug zet hoor. Het komt meer omdat deze settings niet in het flash geheugen opgeslagen worden waardoor alles gewoon weg is zodra er geen stroom meer is.
nou hij herinstalleerd gewoon zodra hij weet dat hij zonder stroom heeft gezeten...