Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bluestacks bij de Microsoft Build conferentie

Pagina: 1
Acties:

• cedal
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-11 21:29
Beste redactie,

Ik ben een VWO student en samen met een vriend maak ik voor mijn profielwerkstuk een Surfacetable. Een grote computertafel met touchscreen dus.
Ik vroeg me af of jullie Bluestacks voor me kunnen checken? Volgens hun facebookpagina zijn zij daar ook.
Bluestacks is een programma voor windows waardoor je naast je windows omgeving ook android op je computer heb draaien. handig voor apps die er bijvoorbeeld niet zijn voor windows en wel voor android (voorbeeld: Tweetdeck, games als angry birds etc.)

Zouden jullie dus alsjeblieft een stukje willen schrijven over Bluestacks@Microsoft Build?

Casper

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Met alles wat we op Build kunnen vinden (veel), afgezet tegen de tijd die we hebben (weinig) is dit niet echt een prioriteit voor ons. We zetten liever een stuk over bijvoorbeeld Windows Server 8 online dan over Bluestacks; een techniek die in principe weinig met Windows 8 te maken heeft en volgens mijn collega Wout - die er mee heeft gespeeld op Computex - ook niet echt goed werkt. :)

Ik ben helemaal geen stagiair

• cedal
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-11 21:29
oei, niet goed werkt??
das jammer.
Toch bedankt voor het lezen!

• rudi_rvg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 23:09
weet niet of dit op de juiste plaats is gepost

heb laptop tablet 2 in 1 gekocht met windows 8.1 en wil hierop clash of clan zetten en deze omzetten met bluestacks maar krijg steeds een foutmelding 'clash of clan' kan niet worden gedownload wegens een fout (fout bij ophalen van de informatie van de server. [RPC:S-7:AEC-7])

Op windows laptop moet ik altijd inloggen met hotmail account en in android op android app log ik in met gmail account zou dat de reden kunnen zijn en kan ik misschien in een windows pc inloggen met gmail account

groeten Rudi