Ik dacht dat vandaag de uitspraak zou zijn in de zaak Apple vs. Samsung. Is deze nu al bekend? Wat is nu de status van de Galaxy S en Ace?
Is er al lang. Ze zijn verboden per half oktober. Was ook gewoon te googelen
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Maar je gaat als consument niks merken van dat ''verbod'' aangezien alleen de gallery app gewijzigd hoeft te worden.
Moet je er dan wel bij zeggen
Moet je er dan wel bij zeggen
Dank voor de antwoorden. Ik had vanzelfsprekend al gegegoogled maar kwam niet tot een éénduidige conclusie. Vooral omdat de uitspraak over het verbod per half oktober veel eerder was dan de stelselmatig aangekondigde datum van 15 september. Voor mij was het dus niet duidelijk of het hier om dezelfde zaak ging. Blijkbaar is er dus gewoon vervroegd uitspraak geweest. Ook bijzonder.
Is al duidelijk of Samsung nu de gallery app gaat aanpassen en per wanneer?
Samsung is niet van plan om de verkoop van de Galaxy lijn stop te zetten dus ze gaan gewoon de software veranderenVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 21:31:
Dank voor de antwoorden. Ik had vanzelfsprekend al gegegoogled maar kwam niet tot een éénduidige conclusie. Vooral omdat de uitspraak over het verbod per half oktober veel eerder was dan de stelselmatig aangekondigde datum van 15 september. Voor mij was het dus niet duidelijk of het hier om dezelfde zaak ging. Blijkbaar is er dus gewoon vervroegd uitspraak geweest. Ook bijzonder.