Foto's uploaden naar HD werkt niet...

Pagina: 1
Acties:

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:37
Ik heb een Sony DSC-S70 Digital Still Camera maar nu lukt het mij niet meer om de foto's up te loaden naar de harde schijf. Eerst ging dat altijd met een USB kabeltje, en dan maakte Windows een virtuele verwisselbare schijf aan zodat ik toegang kon krijgen tot de camera en zo de foto's copy en pasten naar mijn HD. Nu gaat dit dus niet meer. Als ik de camera aansluit op de USB komt Windows niet meer met een verwisselbare schijf, gewoon helemaal niks. Ik heb al nieuwe drivers geïnstalleerd en de oude opnieuw maar dit helpt niks.

Iemand enig idee wat ik fout doe en hoe ik de foto's weer op mijn HD kan zetten?
N.B. Het werkt wel op mijn vaders computer dus het ligt niet aan de camera of kabel.

[search is al gebruikt ja..]

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-03 16:20
Je hebt iets gedaan wat dus niet mag ofzo. Goed nadenken en dit ongedaan maken. USB is soms verrot als je systeem "vervuild" is. Het kan natuurlijk niet zomaar opeens niet meer werken, er moet iets zijn gedaan.

• Daan
Dat is het probleem.
Ik kan me dus niet meer herrinneren wat ik fout heb kunnen doen.
Ik snap er zelf ook niks van... ;(

Maar goed, hoe kan ik zoiets dan ongedaan maken?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-03 20:36

DarkSide

theres no place like ::1

Probeer gewoon je usb controller van je mobo weg te halen. ALs je dan je pc reboot zou hij hem vanzelf moeten herkennen en installeren. Probeer als het mogelijk is de drivers die op je cd van je mobo staan.
En dan weer de usb drivers van de digicam te installeren. Hopelijk werkt het dan wel.
Suc 6

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Daan
Op dinsdag 20 maart 2001 19:44 schreef DarkSide het volgende:
Probeer gewoon je usb controller van je mobo weg te halen. ALs je dan je pc reboot zou hij hem vanzelf moeten herkennen en installeren. Probeer als het mogelijk is de drivers die op je cd van je mobo staan.
En dan weer de usb drivers van de digicam te installeren. Hopelijk werkt het dan wel.
Suc 6
He das wel een goed puntje.
Ik ga het zo ff proberen :)

• Daan
Alle USB controllers weggehaald bij apparaatbeheer en compu opnieuw opgestart, vind zelf de nieuwe USB controllers weer en de digicam werkt nog steeds niet.. ;(

Wat doe ik fout..

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-03 20:36

DarkSide

theres no place like ::1

Helaas. Ik denk toch dat je je hele OS opnieuw mag installeren. Misschien wel verstandig om eerst ff een ghost te maken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Daan
Hmmm daar heb ik niet echt zin in.
Dan maar via mijn vaders computer en dan foto's versturen naar mijn computer door netwerkje. Herinstall van Windows doe ik pas als dat nodig is :)

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:14

Petuhr

FreeBSD

Op woensdag 21 maart 2001 19:36 schreef Phreak het volgende:
Herinstall van Windows doe ik pas als dat nodig is :)
Da's toch iedere 3 weken? Dan izzie wel vervuild door alle zooi..

Verwijderd

Op woensdag 21 maart 2001 19:40 schreef Petuhr het volgende:

[..]

Da's toch iedere 3 weken? Dan izzie wel vervuild door alle zooi..
heb nog een systeempje staan en windows 95 draait nog als 6 maanden geleden..................

denk ik tenminste heb hem ook al 6 maanden niet meer aan gehad;)

• Daan
Mijn WinMe draait al sinds september.. :)
Pagina: 1