Sinds een tijdje heb ik problemen met mijn computer, eerst had ik bij het opstarten van mijn computer dat ik soms groene en blauwe strepen in het beeld kreeg en even later viel dan mijn computer tijdens het opstarten van windows uit. Als het dan toch lukte om mijn computer op te starten, meestal na een keer in safe mode te hebben opgestart, werkt mijn computer normaal, maar als ik een videospel ging spelen liep mijn computer vast. Ik dacht dat het kwam doordat mijn videokaart te warm werd, ik heb namelijk een ATI HD 4870x2 en had gelezen dat deze kaart vaker last had van warmteproblemen. Het kon helpen de kaart open te maken en het stof weg te halen en het koelpasta te vervangen, dit heb ik dan ook gedaan. Maar toen ik de kaart opnieuw op mijn moederbord had geplaatst, deed mijn computer helemaal niks toen ik hem wilde opstarten, zelfs de bios kwam niet in beeld. Ik dacht shit videokaart gemold, maar nadat ik mijn ATI HD 4870x2 had verwisseld met een oude videokaart deed mijn computer nog steeds niks. Ik weet niet precies waaraan het ligt maar ik denk/hoop aan mijn moederbord, want als ik mijn geheugen eruit haal krijg ik geen piep te horen.
Iemand met dezelfde ervaringen en kan die confirmen dat dit toch echt een moederbord problemen is? Ben blij als dat zo is, want ik heb daar nog net 2 maanden garantie op.
Mijn specs:
Intel Core 2 Duo E8500
Gigabyte GA-X48-DQ6
Scythe Mugen
OCZ Reaper
Club3D HD4870 X2
Antec TruePower Quattro 850
Iemand met dezelfde ervaringen en kan die confirmen dat dit toch echt een moederbord problemen is? Ben blij als dat zo is, want ik heb daar nog net 2 maanden garantie op.
Mijn specs:
Intel Core 2 Duo E8500
Gigabyte GA-X48-DQ6
Scythe Mugen
OCZ Reaper
Club3D HD4870 X2
Antec TruePower Quattro 850