Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Poll in mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een idee hoe ik een simpele poll aan mijn mails kan toevoegen?
dit moet dan standaard als een soort van ondertekening staan.

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 10:29

itsalwaysme

Graast voor DB

Heb je dit al gedaan? Eerste link bijv.

Zelf wat dingen uitzoeken verwachten we hier wel. Zoeken op Google hoort daar bij.

[ Voor 21% gewijzigd door itsalwaysme op 15-09-2011 15:20 ]

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Verwijderd

Topicstarter
Jazeker,
Het probleem is, ik kan wel iets vinden voor gmail en voor kleine groepjes, maar ik moet een poll integreren waarbij ik tegen de 2000 reacties op verwacht te krijgen per maand.
En het moet door alle mailprogramma's worden herkend.

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 10:29

itsalwaysme

Graast voor DB

een link naar een website maken?
En dan een HTML-mail maken en daar de poll toevoegen? (staat ook in de google-search van me).

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik aan gedacht, is ook zeker een optie.
Ben alleen bang dat mensen de moeite dan niet nemen. Ik ben voor een bedrijf aan het kijken of het mogelijk is om een soort klanttevredenheidsonderzoekje toe te voegen aan de mails die wij naar klanten sturen.
Het moet zo simpel zijn dat ze gewoon 1 van de drie knopjes die in de mail staan moeten aanklikken zeg maar..
(ik ben alleen echt heel erg a-technisch) ben al een tijdje aan het zoeken.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan moet je echt duidelijker (als je niet technisch bent, dan hoop ik dat je functioneel bent ;)) uitleggen wat je wilt bereiken. Je reply hierboven legt al een stuk beter uit wat je wilt bereiken :)

Het lijkt me dat je niet handig cross-platform een altijd werkende poll kan leveren, dus wellicht handig om met tekst en drie knoppen danwel linkjes de resultaten terug kan laten "posten". Dat laatste kan je doen door de linkjes naar een webapplicatie te laten verwijzen die het resultaat ontvangt, valideert en ergens opslaat, danwel terugmailt :)

Als bovenstaande niks zegt, dan wordt het tijd om iemand in te huren die er wel verstand van heeft.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 15:30:
Heb ik aan gedacht, is ook zeker een optie.
Ben alleen bang dat mensen de moeite dan niet nemen. Ik ben voor een bedrijf aan het kijken of het mogelijk is om een soort klanttevredenheidsonderzoekje toe te voegen aan de mails die wij naar klanten sturen.
Het moet zo simpel zijn dat ze gewoon 1 van de drie knopjes die in de mail staan moeten aanklikken zeg maar..
(ik ben alleen echt heel erg a-technisch) ben al een tijdje aan het zoeken.
Je realiseert je toch wel dat de meeste clients dergelijke dingen zouden blokkeren, juist om te voorkomen dat er van alles vanuit een email kan worden gerund? Dat is namelijk een makkelijke manier om allerlei malware te verspreiden.

Als je a-technisch bent, huur dan iemand in met verstand van zaken.

Uberhaupt: mensen zitten niet te springen om klantonderzoeken. De meesten zullen die moeite nooit nemen, hoe makkelijk je het ook maakt.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 15-09-2011 15:41 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1