Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Goedkope website maken met Sitebuilder

Pagina: 1
Acties:
  • 445 views

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 08:05
Hallo iedereen,

voor mijn tafeltennisvereniging wil ik een goedkope website maken, met een .com domein.

Ik heb met jimbo (www.jimbo.com) al een website gemaakt: (*niet relevant / spam*) om te testen of dit een beetje werkt.

Echter kost dit, incl. een domein naam €60,- per jaar. We zijn op dit moment nog maar een kleine vereniging, en we willen kijken of er goedkopere alternatieven zijn.

Ik heb verder weinig verstand van HTML en web programmeren, dus het moet een website zijn waar een simpele maar uitgebreide sitebuilder bij zit.

Ik heb uiteraard al veel gezocht op het internet, en wat me opvalt is dat er behoorlijk verschillende prijzen worden gehanteerd. Het voordeel van jimbo is dat je het eerst gratis kunt proberen, en wanneer het je bevalt, je later kunt upgraden naar een betaald account, waardoor .jimbo uit het adres wordt verwijderd, en je vindbaarheid op google hiermee ook aanzienlijk toeneemt (neem ik aan).

Ik hoop dat iemand me hier een advies kan geven voor alternatieven van Jimbo.

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 15-09-2011 14:52 ]

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-11 23:04

MsG

Forumzwerver

Echte budgethosting is vaak al 30 euro per jaar, dus als je 60 euro duur vind vraag ik me af of je wel een website moet willen.

Maar om dan in ieder geval de helft te besparen: Zoek een goede budgethost en installeer daar wordpress op of iets dergelijks, dat is nog redelijk gebruikersvriendelijk. Dat installeren wordt op het internet op wel duizenden websites uitgelegd, en bij sommige hosts kan je het automatisch installeren.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
Nofi, maar 60 euro stelt echt helemaal niks voor. Wat verwacht je wel niet voor die prijs? Je realiseert je dat dit betekent als iemand bij de hoster meer dan een half uur moet spenderen aan jouw site om wat voor reden dan ook dat ie al helemaal geen marge meer over heeft.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-11 08:05
MsG schreef op donderdag 15 september 2011 @ 14:43:
Echte budgethosting is vaak al 30 euro per jaar, dus als je 60 euro duur vind vraag ik me af of je wel een website moet willen.

Maar om dan in ieder geval de helft te besparen: Zoek een goede budgethost en installeer daar wordpress op of iets dergelijks, dat is nog redelijk gebruikersvriendelijk. Dat installeren wordt op het internet op wel duizenden websites uitgelegd, en bij sommige hosts kan je het automatisch installeren.
Bedankt voor je reactie.

Opzich vinden we €60,- niet te duur hoor, alleen gezien het feit er zoveel verschillende prijzen worden gehanteerd, loont het natuurlijk altijd de moeite om eens te kijken of het goedkoper kan. Mocht Jimbo echt het beste alternatief zijn, dan gaan we dat natuurlijk gewoon doen..

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Je kan kijken naar Concrete5, dit is erg simpele website management software. Doe maar eens een trial op: http://www.concrete5.org/about/trial/

Ze bieden zelf webruimte aan, maar je kan de software ook downloaden, en daarna uploaden naar een willekeurig webhost die php/mysql ondersteuning bied. Je hoeft zelf geen php of mysql te kunnen ;) (en als je googled is er een NL variant te vinden)

[ Voor 7% gewijzigd door djexplo op 15-09-2011 14:46 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Voor die 60 euro heb je nog geen uur ontwikkeltijd bij een fatsoenlijk interbureau gekocht, dus dat is echt een fooi.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie even niet wat dit met WEB van doen heeft :? (Zie Waar hoort mijn topic?):
Webdesign, Markup & Clientside Scripting
Problemen die te maken hebben met HTML, CSS, clientsided scripting, Flash, enz.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Firefox plaatst je divs niet goed.
  • Je Javascriptje werkt niet in Internet Explorer.
  • Je weet niet zeker of je code semantisch correct is.
Goedkope (en zelfs gratis) hosting is op elke straathoek te vinden; gratis CMS'en e.d. zijn er ook in overvloed. Daar moet je prima zelf iets leuks in kunnen vinden dat voldoet aan je wensen/eisen. Bedenk wel: als je voor een duppie op de eerste rang wil zitten ga je er vroeger of later spijt van krijgen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.