SSD-probleem

Pagina: 1
Acties:

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-01 11:20
Ik heb vandaag mijn SSD (OCZ Agility 3 2,5" 60GB) binnen gekregen en ik heb hem ook gelijk aangesloten, alleen windows ziet mijn SSD niet, ik heb hem al wel via configuratiescherm geformateerd, alleen 5 min daarna viel mijn laptop (N73sv) zonder enige reden uit en nu zie ik nergens meer dat er een SSD is aangesloten, en heb net even mijn laptop uit elkaar gehaald, en hij zit er gewoon nog strak in. Dus niet losjes.
Nu vraag ik me echt af wat het probleem is. :?

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:19
Ziet het BIOS de SSD wel?

Verwijderd

heb je de SSD intern aangesloten zitten of in een externe behuizing, aangezien je hebt aangegeven dat je de SSD had geformateerd via Windows?

Als het intern is kijk dan even in de BIOS of deze wel goed wordt herkend zoals Thralas aangeeft.
Misschien is de SSD of mainboard connector beschadigd, controleer of deze nog goed zijn?
Kijk ook eens naar de connector op je mainboard of deze misschien niet los zit?

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-01 18:37
Ik denk dat je beter kunt stoppen met zoeken van wat het probleem nou is. Ik denk dat dit wederom een RMA geval is, als je je misschien beter had ingelezen in het SSD topic dan had je geweten dat je beter niet voor een OCZ ssd kon gaan maar liever voor een ssd met een andere controller.

Deze OCZ ssd's hebben erg veel problemen.

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-01 11:20
Ohw dat wist ik niet, en nee mijn Bios ziet mijn SSD helemaal niet. En het is een interne SSD, want mijn laptop heeft namelijk 2 slots voor Harde schijven. D

EDIT: Vanavond ga ik toch maar naar de winkel in Breda, kijken of zij er wat mee kunnen! Thanks iig voor alle tips! ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Rikvdlee op 15-09-2011 14:03 ]